۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۳
کد خبر: ۴۲۷۶۷۲
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

 داعش ابزاری برای راه‌ اندازی پروژه مسلمان‌کشی در منطقه است

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: داعش ساخته و پرداخته اتاق های فکر آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی برای راه‌اندازی پروژه مسلمان‌کشی در منطقه است.
حجت الاسلام حسین تقی زاده

حجت الاسلام حسین تقی زاده، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به جنایات اخیر گروهک‌های تروریستی داعش در عراق و سوریه اظهار داشت: حمایت شیوخ مرتجع غربی عربی منطقه‌ای از تروریست های تکفیری و سلفی عاقبت خوشی به دنبال نخواهد داشت.


وی خاطرنشان کرد: این جنایات در شرایطی واقع می شود که دشمنان با حمایت آل سعود موج جدید مسلمان کشی در منطقه به راه انداخته اند و مدعیان حقوق بشر سکوت می کنند، شکی نیست؛ دیر یا زود با شکست اهداف و برنامه های رژیم صهیونیستی در منطقه منافع حامیان داعش و دیگرگروهک های تروریستی از کشورهای اسلامی برچیده خواهد شد.


حجت الاسلام تقی زاده ادامه داد: آل سعود که خود را خادم الحرمین می داند؛ با چراغ سبز آمریکا و حمایت آشکار دیگر کشورهای غربی به عراق و سوریه و دیگر کشورهای اسلامی لشکرکشی کرده و خون هزاران مسلمان را ریخته است، سؤال اینجاست که آیا امت اسلامی گرفتار آن توطئه ننگین و شوم دیرین دشمنان که همان تفرقه و وابستگی به استکبار است، نشده اند.


مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با بیان این‌که شنیع ترین تحرکات و جنایات گروهک های تروریستی وابسته به دولت سعودی را طی هفته های اخیر شاهد بوده ایم، افزود: حکام دیکتاتور عرب باید از سرنوشت صدام عبرت بگیرند، چراکه آنان نیز برای غرب تاریخ مصرف خاصی دارند.


وی با اشاره به موضع گیری برخی از علمای شیعه بلاد اسلامی در قبال جنایات آل سعود در منطقه، خاطرنشان کرد: امروز دیگر زمان مصلحت اندیشی نیست، باید در گفتار و عمل یکی بود و حامی ملت های مظلوم و آزادی خواه اسلامی باشیم، رژیم آل‌سعود با چنین روندی، اضمحلال خود را تسریع می بخشد.


حجت الاسلام تقی زاده با تأکید بر این‌که جنایات ضدبشری در سوریه و منطقه خان طومان از تاریخ حذف نخواهد شد، تصریح کرد: سازمان های مدعی حقوق بشر به ویژه سازمان کنفرانس اسلامی و سران کشورهای عربی باید با اتخاذ مواضعی عادلانه و اعمال شیوه های کارآمد جلوی حملات ددمنشانه اخیر را بگیرند.


مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با بیان این‌که داعش ساخته و پرداخته اتاق های فکر آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی برای راه‌اندازی پروژه مسلمان‌کشی در منطقه است، افزود: انحراف افکار عمومی جهان نسبت به مسأله فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی یکی دیگر از اهاف پشت پرده توحش داعش است./935/302/ب2

ارسال نظرات