۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۴۲۷۶۲۱
امام جمعه نودژ:

جوانان یکی از اهداف استکبار جهانی در حوزه جنگ نرم هستند

امام جمعه نودژ با بیان اینکه امروزیکی از اهداف استکبار جهانی در حوزه جنگ نرم جوانان هستند، گفت: نگاه ویژه استکبارجهانی وسرمایه گذاری آن بر روی قشر جوان است تا آنان را از ما بگیرند و باید در این راستا تلاش بیشتری صورت گیرد.
احمدی نیک امام جمعه نودژ

حجت الاسلام رضا نیک احمدی امام جمعه نودژ، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، ضمن تبریک ولادت حضرت علی اکبر(ع) به شیعیان بخصوص جوانان اظهار کرد: اگر از سوی والدین، مربیان، فرهنگیان و مسؤولان در زمینه های مختلف به قشر جوان توجه ویژه ای شود کشور ایران بیمه خواهد شد و آینده خوبی در انتظار جوانان و کشور خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه امروز یکی از اهداف استکبار جهانی در حوزه جنگ نرم جوانان هستند، تصریح کرد: نگاه ویژه استکبار جهانی وسرمایه گذاری آن بر روی قشر جوان است تا آنان را از ما بگیرند.

 

حجت الاسلام احمدی نیک در ادامه با تأکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با جوانان افزود: جوانان امروز ما دست کمی از جوانان قبل از انقلاب ندارند و حتی از جوانان دفاع مقدس، و جوانان امروزی یکسری استعدادهای بالقوه و بالفعل دارند و در این راستا این استعدادها باید تقویت شود تا بتوانیم از این پتانسیل های موجود در زیرساخت های مختلف کشور استفاده کنیم.

 

امام جمعه نودژ خاطرنشان کرد: رسالت مهمی را که امروز همه خواص از جمله مربیان، فرهنگیان و مسؤولان باید به دوش بکشند تلاش در مسائل فرهنگی، دینی و اعتقادی جوانان است و مسأله فضای مجازی که مورد تأکید مقام معظم رهبری است که شباهاتی از این طریق به جوانان داده می شود را باید با جدیت بیشتر در این زمینه ورود پیدا کنند و رفع کنند به سلاح علم معرفت و به جنگ با شباهات بیایند و جوانان را در این راستا کمک کنند.

 

وی ادامه داد: در مسأله فرهنگ و مسائل اعتقادی نیز باید کوشا باشیم و با توجه به اینکه در آستانه میلاد امام زمان(عج) هستیم باید مسأله انتظار، ترویج فرهنگ مهدویت، حرمت و مظلومیت امام زمان(عج) در جامعه و جوانان ترویج داده شود و این در حالی است که پایه های اعتقادی در بعضی از جوانان ما بسیار ضعیف است.

 

حجت الاسلام احمدی نیک اشتغال جوانان در جامعه را مهم ترین دغدغه در جامعه خواند و افزود: اگر به مسائل اشتغال، اقتصاد، معیشت و ازدواج جوانان توجه نشود لطمه بزرگی به این قشر وارد شده است و آنان را دام اعتیاد گرفتار خواهد کرد و در پی آن نیز استکبار جهانی به اهداف شوم خود دست خواهد یافت و در این راستا هزینه های سنگینی را متحمل خواهیم شد.

 

امام جمعه نودژ در ادامه به اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل اشاره کرد و گفت: این موضوع مد نظر مقام معظم رهبری است و در این راستا باید این شعار را عملی کنیم و به مسأله تولید در کشور باید اهمیت بیشتری داده شود و متاسفانه شاهد اخراج بسیاری از جوانان از کار خود هستیم و مسؤولان باید در این زمینه چاره ای بیندیشند تا ضربات بیشتری را متحمل نشویم.

 

وی یادآور شد: امروز بهترین الگو برای جوانان ما حضرت علی اکبر(ع) است و اگر جوانان بخواهند به کمالات و پیشرفت در زمینه های مختلف برسند باید آن حضرت را در ابعاد مختلف الگوی خود قرار دهند و آن حضرت یک آیینه تمام نمای صفات رسول خداست./9709/302/ب3

 

 

 

ارسال نظرات