۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۴۲۷۵۹۵
مدیر مدرسه علمیه حضرت خدیجه مطرح کرد؛

الگو گیری از حضرت علی اکبر سدی در برابر هجمه فرهنگی دشمن

مدیر مدرسه علمیه حضرت خدیجه ام المومنین(س) گفت: حضرت علی اکبر(ع) از همان دوران جوانی صاحب کمالات و درجات معنوی بود ایشان این مهم را با تهذیب و اخلاص در عمل به دست آورد به همین سبب نیاز است جوانان الگویی همچون علی اکبر(ع) داشته باشند تا در برابر هجمه فرهنگی دشمن در امان بمانند.
ولادت علی اکبر ع

ربابه سادات جذبی، مدیر مدرسه علمیه حضرت خدیجه ام المومنین(س)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، گفت: در بسیاری از روایات، ائمه معصومین(ع) در مورد نیکی کردن به جوانان بسیار سفارش کرده‌اند.

 

وی دلهای جوانان را آماده‌تر و قلب‌های آنان را رقیق‌تر از دیگران بیان کرد و گفت: حضرت علی(ع) دل جوان را همانند زمین خالی توصیف کرد و فرمودند در دل جوان هر آنچه افکنده شود به سرعت خواهد پذیرفت.

 

مدیر مدرسه علمیه حضرت خدیجه ام المومنین(س) در خصوص ضرورت تاسی جوانان به حضرت علی اکبر(ع)، تاکید کرد: امام حسین(ع)، علی اکبر(ع) را چه در ظاهر و چه در باطن آینه تمام نمای پیامبر(ص) خطاب می‌کرد؛ امروز چه الگویی مناسب‌تر ایشان برای جوانان.

 

وی افزود: حضرت علی اکبر(ع) در میدان نبرد یار و یاور پدر بود او با بصیرتی کامل در میدان ایثار و جهاد  به مقابله بادشمن می‌شتابد و با شجاعت در صیانت از اسلام و اهداف امام عصرش جان خود را نثار می‌کند.  

 

جذبی جوانی و نوجوانی را بهترین و طلایی‌ترین دوران عمر یک انسان قلمداد کرد و اظهار داشت: حضرت علی اکبر(ع) از همان دوران جوانی صاحب کمالات و درجات معنوی بود ایشان این مهم را با تهذیب و اخلاص در عمل به دست آورد به همین سبب نیاز است جوانان الگویی همچون علی اکبر(ع) داشته باشند تا در برابر هجمه فرهنگی دشمن موصون بمانند.

 

مدیر مدرسه علمیه حضرت خدیجه ام المومنین(س) اضافه کرد: فساد اخلاقی، فساد اعتقادی و خرافات سه تیر رها شده از سوی دشمن است تا فرهنگ اصیل آنان را به یغما ببرند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: امید است جوانان عزیز همچون علی اکبر(ع) حساسیت زمانه خود را به درستی درک کنند و موجبات ناکامی دشمنان اسلام را فراهم آورند./813/302/ب3

 

ارسال نظرات