۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۴۲۷۵۵۷
امام جمعه الشتر:

حضرت علی اکبر الگویی کامل برای نسل جوان است

امام جمعه شهرستان الشتر با اشاره به سیره زندگی حضرت علی اکبر(ع) گفت: سیره و منش زندگی ایشان الگویی کامل برای نسل جوان است و این قشر با تأسی از راه و روش ائمه معصوم(ع) باید در راه تعالی جامعه گام بردارند.
ولادت علی اکبر ع

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید سجاد موسوی، امام جمعه شهرستان الشتر، ظهر امروز در دیدار با اعضای کانون های فرهنگی وهنری مساجد این شهرستان، به مناسبت گرامیداشت تولد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان گفت: سیره و منش زندگی حضرت علی اکبر(ع) الگویی کامل برای نسل جوان است.

 

وی با تأکید بر توجه نسل جوان به ارزش های دینی و فرهنگ اسلامی عنوان داشت: تقویت فرهنگ دینی بین نسل جوان و نوجوان مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان این که تعهد بستر رسیدن به موفقیت است، افزود: تعهد به خداوند متعال در نسل جوان موجب تقویت سایر تعهدها و تحقق پیشرفت می شود.

 

وی در ادامه تصریح کرد: جوانان اگر می خواهند تعهد داشته باشند، باید تلاش کنند تعهد خویش را نسبت به خداوند متعال تقویت کنند.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان این که در سایه تعهد به خداوند سایر تعهدات اجتماعی، اخلاقی و فرهنگی نیز معنی پیدا می کند، عنوان داشت: داشتن اخلاق مهم ترین و نخستین گام پیشرفت جوانان است.

 

امام جمعه شهرستان الشتر جوانان را سرمایه جامعه دانست و یادآور شد: جوانان با اخلاق و متعهد می توانند جامعه ای موفق و در مسیر پیشرفت داشته باشند.

 

وی در ادامه با اشاره به شور و حال دوران جوانی، تأکید کرد: نسل جوان باید این شور و حال را در راه خداوند و عبادت مصرف کنند.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اهمیت دوران جوانی در زندگی، خاطرنشان کرد: از این فرصت ها و زمانی که در اختیار دارید برای ساختن آینده خویش گام بردارید./9459/203/ب2

فاطمه ملکی
ارسال نظرات