۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۴۲۷۵۵۵
در راستای کسب رتبه برتر مسابقات بین المللی قرآن صورت گرفت؛

تبریک مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی به حامد ولیزاده

مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی در پیامی، کسب مقام نخست رشته قرائت سی و سومین دوره مسابقات‌ بین‌المللی قرآن کریم از سوی حامد ولی زاده، قاری ممتاز استان را تبریک گفت.
حامد ولیزاده، قاری ممتاز بین المللی از آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام ناصر جوانبخت، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی در پیامی کسب مقام نخست رشته قرائت سی و سومین دوره مسابقات‌ بین‌المللی قرآن کریم توسط حاج حامد ولی زاده، را تبریک گفت.


حجت الاسلام جوانبخت در این پیام آورده است: اینجانب از طرف خود و کلیه جامعه قرآنی آذربایجان غربی این موفقیت و پیروزی را به پیشگاه مقام معظم رهبری، ملت عزیز ایران و بویژه جامعه فرهیخته قرآنی و مردم شهید پرور استان آذربایجان غربی، اساتید محترم و علی الخصوص به خانواده محترمتان صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می کنم.


 وی در ادامه پیام، موفقیت حامد ولیزاده در کسب رتبه برتر رشته قرائت سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم را پیروزی ارزنده و موفقیت معنوی دانست که موجب فخر و مباهات مردم استان آذربایجان غربی  و آحاد دوستداران و پیروان قرآن حکیم شده است.


گفتنی است، سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم از 22 تا 28 اردیبهشت ماه با حضور 130 شرکت کننده از 75 کشور جهان برگزار شد، عصر روز گذشته با معرفی نفرات برتر و برگزاری مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد.


عبدالغفور جوهرچی از ایران در رشته حفظ کل روشندلان، مجتبی فردفانی از ایران در رشته حفظ کل  و  حامد ولیزاده از ایران در رشته قرائت توانستند با کسب رتبه های برتر بر سکوی برترین های جهان اسلام قرار گیرند./936/102/ب2

ارسال نظرات