۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۴۲۷۵۲۸

رادیو قرآن مراکش پرمخاطب‌ترین شبکه رادیویی اعلام شد

مؤسسه مطالعاتی «سیراد» مراکش با اجرای یک نظرسنجی اعلام کرد: رادیو قرآن مراکش در صدر شبکه‌های رادیویی پرمخاطب در این کشور قرار گرفت.
قرآن 

به گزارش خبرگزاری رسا، براساس نظرسنجی که از سوی پژوهشگاه «ابسوس» وابسته به مؤسسه مطالعاتی «سیراد»(مرکز حرفه‌ای ارزیابی میزان مخاطبان رادیویی در مراکش) و در فاصله زمانی ژانویه تا مارس(دی‌ماه تا اسفندماه) صورت گرفت، رادیو قرآن «محمد ششم» این کشور با کسب میانگین ۲۰ درصد از میزان کل مخاطبان رادیویی، رتبه نخست را به خود اختصاص داد.

 

براساس این نظرسنجی، این شبکه رادیویی قرآنی که وابسته به شرکت ملی رادیو و تلوزیون مراکش است، شبکه رادیویی مورد علاقه بسیاری از شنوندگان انتخاب شد.

 

رتبه دوم این نظرسنجی با کسب ۱۲/۲۴ درصد به شبکه رادیویی «البحر الابیض المتوسط» (دریای مدیترانه) که مقر آن در  شهر طنجه (شمال مراکش) اختصاص داده شد و رتبه سوم نیز از آن شبکه رادیویی «ام اف»، با میانگین حدود ۱۲/۰۵ درصد شد.

 

بنا بر این گزارش، این نظرسنجی به همت پژوهشگاه «ابسوس» وابسته به مؤسسه مطالعاتی «سیراد» انجام شد و در این نظرسنجی حدود ۸۵۳۸ نفر شرکت کردند.

 

یادآور می‌شود، این نظرسنجی شانزدهمین طرحی است که درباره شبکه‌های رادیویی مراکش انجام می‌شود و رادیو قرآن «محمد ششم» مراکش در طی این نظرسنجی‌ها همیشه رتبه نخست را داشته است. این رادیو در ساعات مختلف روز تلاوت‌های قرآنی و برنامه‌های دینی پخش می‌کند./980/ب102/د

منبع: ایکنا

ارسال نظرات