۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۴۲۷۵۱۷
رییس مدرسه علمیه حضرت زهرا دورود خبر داد؛

پذیرش ۸۰ طلبه نو ورود در سال تحصیلی جدید

رییس مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) دورود از جذب 80 طلبه نو ورود در این مدرسه علمیه به مناسبت سال تحصیلی آینده در سطح دو و سه حوزوی خبر داد.
طلاب خواهر

حجت الاسلام عبدالواحد الهی نژاد، رییس مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) دورود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: مدرسه علمیه خواهران دورود در سطح دو و سه حوزوی مشغول فعالیت است.

 

وی با اشاره به فعالیت 250 طلبه در مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) دورود، افزود: در سال تحصیلی آینده نیز 80 طلبه نو ورود پذیرفته می شود.

 

حجت الاسلام الهی نژاد با اشاره به پذیرش طلاب در سطح دو و سه حوزوی عنوان داشت: پذیرفته شدگان به صورت حضوری، غیر حضوری و پاره وقت جذب خواهند شد.

 

وی با بیان این که پذیرش سطح دو بدون آزمون و با برگزاری مصاحبه انجام می شود، خاطرنشان کرد: برگزاری مصاحبه ورودی فرصتی برای گزینش داوطلبانی که شرایط ورود به مدارس علمیه را دارند، است.

 

حجت الاسلام الهی نژاد بیان داشت: آزمون ورودی سطح سه نیز از سوی مرکز مدیریت هفتم خرداد ماه با رقابت طلابی که دارای مدرک سطح دو هستند، برگزار خواهد شد.  

 

رییس مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) دورود در ادامه با بیان این که داشتن هدف و انگیزه مهم ترین عامل موفقیت یک طلبه در پیمودن مسیر طلبگی است، اظهار داشت: در مدارس علمیه تلاش می شود انگیزه طلبگی شکوفا شود.

 

وی با بیان این که در مدارس علمیه اخلاق مهم تر از تحصیل است و به علم و تهذیب طلاب با هم توجه می شود، عنوان کرد: اخلاق طلبه رمز موفقیت او در این مسیر و رسیدن به هدف والای طلبگی است.

 

حجت الاسلام الهی نژاد با اشاره به نقش و وظیفه روحانیت و طلاب در هدایت جامعه، بیان داشت: این قشر بیش از هر گروهی در جامعه وظیفه دارند به اخلاق اسلامی پایبند باشند./9459/303/ب2

ارسال نظرات