۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۹
کد خبر: ۴۲۷۴۹۵
با حضور نماینده حزب الله لبنان؛

مقام سردار شهید مصطفی بدرالدین در جمکران مورد تجلیل قرار گرفت

به همت معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران از مقام شهید والامقام حزب الله « سردار بدرالدین » با حضور نماینده حزب الله لبنان و جمعی از هم رزمانش تجلیل شد.
تجلیل از مقام سردار شهید بدرالدین

به گزارش خبرگزاری رسا، مراسم  تجلیل از مقام شهید والامقام حزب الله « سردار بدرالدین » با حضور شیخ معین دقیق نماینده حزب الله لبنان و جمعی از همرزمان وی و خیل کثیر عاشقان و منتظران حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه) در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

 

در این مراسم حجت الاسلام عباس ابراهیمی معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اهدای تندیس مسجد و لوح یادبود از رشادت ها و ایثارگری های ذوالفقار حزب الله تجلیل کرد.

 

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران در حاشیه این مراسم با بیان اینکه اعتقاد به شهادت و مهدویت دو ویژگی بارز و افتخار شیعه است، بیان کرد: این دو ویژگی باعث شده دشمنان اسلام و تشیع لحظه ای آرامش نداشته باشند و شب و روز به دنبال برنامه ریزی برای تضعیف این دو روحیه الهی در شیعیان باشند.

 

وی با اشاره به اینکه مسجد مقدس جمکران بهترین مکان برای پیوند و تقویت این دو بال پرواز شیعه است، ابراز کرد: ما بر خود وظیفه می دانیم و اعتقاد داریم فضای معنوی این مکان قدسی بهترین ظرف برای ترویج و تقویت باورهای ناب تشیع از جمله شهادت و مهدویت است و در این خصوص نیز برنامه های مختلفی را در نیمه شعبان با شعار « انتظار آگاهانه، زندگی مومنانه» برای گروه های سنی مختلف تدارک دیده ایم.

 

ابراهیمی با تاکید بر اینکه معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران امسال ویژه برنامه هایی را برای تجلیل از مقام شامخ شهدای مدافع حرم تدارک دیده است، خاطرنشان کرد: مهمترین محور فعالیت های فرهنگی ما در نیمه شعبان در عرصه جهاد و شهادت تجلیل از مقام شهدای مدافع حرم و آشنایی بیشتر مردم با این شهدای مظلوم است که امیدواریم بتوانیم به سهم خود قدری از رشادت ها و جانفشانی های این عزیزان را به مردم اطلاع رسانی کرده و از مقام شامخ شهدای مدافع حرم و رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی تجلیل کنیم.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم مجموعه این اقدامات بتواند در فضایی که دشمنان به سرکردگی صهیونیسم جهانی به جهت مقاومت شیعه در برابر استعمار و ظلم به دنبال ترویج شیعه هراسی در منطقه و جهان هستند، بر تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و مهدویت و انتظار اثرگذار باشد و لحظه به لحظه هراس دشمنان را از مکتب ناب تشیع و گسترش آن در جهان بیشتر و بیشتر نماید.

 

همچنین در این مراسم پیکر مطهر شهید مدافع حرم «افتخار حسین» بر روی دستان جمکرانیان تشییع شد./840/101/ب3

منبع: روابط عمومی مسجد مقدس جمکران

ارسال نظرات