۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰
کد خبر: ۴۲۷۴۵۴
معاون تبلیغ حوزه علمیه استان کرمان:

طلاب مسیر شهدا را در زندگی خود ادامه دهند

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان کرمان حضور روحانیت در جبهه های جنگ تحمیلی را حضوری فعال خواند و گفت: طلاب مسیر شهدا را در زندگی خود ادامه دهند.
شهدای روحانی یادواره شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام عباس رضایی معاون تبلیغ حوزه های علمیه کرمان شب گذشته در شب شعر روحانیت در مدرسه علمیه محمودیه کرمان، گفت: طلاب مسیر شهدا را در زندگی خود ادامه دهند.

 

وی افزود: به شهادت رسیدن روحانیت در جبهه های جنگ هر روز در جنگ اتفاق می افتاد و هیچ روزی نمی رسید که خون روحانیت در جبهه ها ریخته نشود و این می رساند که حضور روحانیت در جبهه، حضوری فعال بوده است.

 

حجت الاسلام رضایی با اشاره به این که حضور روحانیت در جبهه نورانیت خاصی را ایجاد می کرد، اظهار داشت: سید کمال یکی از طلابی بوده که نصف روز در جبهه بوده و به تمام بچه های جبهه گفت که شما باید درس زندگی را به ما یاد بدهید و چیزی را برای کفتن ندارم.

 

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در باره روحانیتی همچون سید کمال فرموده که این بزرگوار به جایی رسید که امام خمینی فرمودند این شخص می تواند بدون اجازه به نزد من بیاید.

 

استاد حوزه علمیه کرمان با توجه به این که شهید خواجویی از طلاب حوزه علمیه صالحیه کرمان، محسوب می شود، ابراز داشت: این فرد به شخص اطلاعاتی در جنگ معروف بود و هر زمان که نزد مادرش می رفت پای او را می بوسید.

 

وی یادآور شد: افراد در جنگ به شدت خود را از گناه دور می کردند و همیشه در سخن گفتن خود احتیاط کرده تا مرتکب گناه نشوند.

 

حجت الاسلام رضایی در پایان گفت: روحانیت همیشه در جبهه های جنگ حضور مستقیم داشتند و با حضور و سخنرانی های خود، فضای جنگ را نورانی می کردند./202/9707/ب1

ارسال نظرات