۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵
کد خبر: ۴۲۷۴۵۲
مدیر حوزه علمیه کرمان:

حضور روحانیت در جنگ نشان دهنده ایستادگی همیشگی این قشر در برابر دشمن است

 حجت‌الاسلام الله وردی گفت: شهدای روحانی با حضور خود در جنگ به مردم نشان دادند که همیشه در مقابل باطل جنگیده و دشمن را نابود می کنند.
روحانیت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام الله وردی مدیر حوزه علمیه استان کرمان شب گذشته در نخستین شب شعر روحانیت در مدرسه محمودیه کرمان، گفت: شهدای روحانیت سند زنده ای در پیکار حق علیه باطل محسوب می شوند.

 

وی افزود: شهدای روحانی با حضور خود در جنگ به مردم نشان دادند که همیشه در مقابل باطل جنگیده و دشمن را نابود می کنند و به مردم می گویند که نمی گذاریم دشمن وارد بر کشور شود.

 

حجت الاسلام الله وردی با اشاره به این که از تمام طلاب برای حضور خود در این شب به یاد ماندنی، تشکر می کنم، خاطرنشان کرد: از سردار نوری، حجت الاسلام سنجری، جناب آقای احمدی به خاطر برگزاری این مراسم تشکر می کنم.

 

وی با اشاره به این صحبت های مقام معظم رهبری بیان داشت: مقام معظم رهبری از هنر کرمانی ها تعریف کرده و فرموده که کرمانی ها هنر های زیادی را دارا هستند که باید هنر خود را در راستای وظایف، عملی کنند.

 

حجت الاسلام الله وردی در پایان گفت: همه انسان ها در زندگی دنیوی خود باید از پاسداران انقلاب دفاع کرده و به آن ها احترام بگذارند./202/9707/ب1

ارسال نظرات