۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۳
کد خبر: ۴۲۷۴۳۷
شیخ نعیم قاسم:

حضور حزب الله در سوریه از گسترش تکفیر در منطقه جلوگیری کرده است

معاون دبیرکل حزب الله لبنان، حضور نیروهای مقاومت در سوریه را مانعی بزرگ در راه گسترش تروریسم صهیونیستی و تکفیری توصیف کرد.
شیخ نعیم قاسم دبیرکل حزب الله لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ عبدالناصر الجبری از روحانیان اهل تسنن و دبیرکل جنبش امت لبنان با شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان دیدار کرد و شهادت مصطفی بدرالدین از فرماندهان مقاومت را تبریک و تسلیت گفت.

 

وی در این دیدار گفت: نشستن در کنار مردان مقاومت به ویژه شیخ نعیم قاسم طعم و لذت دیگری دارد. از خداوند متعال می خواهیم ایشان و سایر برادران مجاهدان را حفظ کند.

 

شیخ الجبری درباره شهید بدرالدین تصریح کرد: این شهید حق زیادی بر گردن ما دارد چرا که به صورت مستقیم با دشمن صهیونیستی می جنگید و متأسفانه در این نبرد جان خود را از دست داد. از خداوند می خواهیم شهدا را مورد رحمت قرار داده و ما را در این نبرد تا آزادی فلسطین و بیت المقدس یاری کند.

 

شیخ نعیم قاسم نیز خاطر نشان ساخت: بر همگان ثابت شده است که مقابله با تکفیری ها در سوریه سبب محافظت منطقه از گسترش صهیونیسم با پوشش تکفیری ها می شود. وحدت اسلامی سد بزرگی در برابر فتنه مذهبی و نفوذ غرب در منطقه به شمار می آید.

 

وی ادامه داد: ایستادگی در برابر رژیم صهیونیستی مطمئنا تنها راه حل بحران های منطقه است و باید در این راه فداکاری کرد؛ هرچند که مشکلاتی در این راه باشد./980/ب902/د

ارسال نظرات