۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۲
کد خبر: ۴۲۷۴۰۰
معاون فرهنگی اجتماعی بسیج:

وظیفه سپاه و بسیج حراست از مرزهای فرهنگی و مذهبی کشور است

سردار آزادی گفت: سپاه و بسیج همراه و همگام همیشگی هموطنان از آغاز بوده و هستند و حال که شاهد هجوم بیگانگان با توسل به جنگ نرم برای نفوذ در جامعه اسلامی هستیم، تنها مطالبه‌ مردم از این دو ارگان خدمتگذار حراست از مرزهای فرهنگی و مذهبی کشور است.
سپاه پاسداران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار آزادی در همایش توجیهی مسؤولان اردویی سپاه‌ها و نواحی سراسر کشور که ظهر بیست و هشتم اردیبهشت ماه در مجموعه ورزشی پنجم آذر برگزار شد پیامد محوری و اثر گذاری فعالیت‌های بسیج بر محیط، گفت: جامعه امروز در حال گذار از مرحله دولت اسلامی به جامعه اسلامی و حرکت به سوی تمدن اسلامی است که می‌تواند تبدیل به الگویی برای جهانیان شود.

 

وی با اشاره به نیاز اصلاح اجتماعی و تحول فرهنگی در جامعه، ابراز کرد: سپاه و بسیج همراه و همگام همیشگی هموطنان از آغاز بوده و هستند و حال که شاهد هجوم بیگانگان با توسل به جنگ نرم برای نفوذ در جامعه اسلامی هستیم، تنها مطالبه‌ مردم از این دو ارگان خدمتگذار حراست از مرزهای فرهنگی و مذهبی کشور است که بسیج و سپاه پاسداران با شناسایی عوامل مورد نیاز و تاثیرگذار بر جوانان سعی در ایجاد فضای تعالی دارد.

 

سردار آزادی با اشاره به رشد شاخص‌های فرهنگی افزود: طرح گردشگری تعالی بخش با شناسایی اماکن گردشگری جدید و اصلاح اماکن گردشگری موجد آغاز شد که در سال گذشته شامل 48 منطقه ساحلی و 320 مرکز گردشگری مورد اصلاح قرار گرفتند.

 

وی همچنین افزود: در سال جدید رویه‌ی گزارشگری از مجموعه‌ها به سی درصد کاهش پیدا کرده و کارنامه فرهنگی استان تحت عنوان نگاه هشت جایگزین آن شده است./203/819/ب1

ارسال نظرات