۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۴۲۷۳۹۰
رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور:

فرهنگ‌سازی درباره استاندارد از سوی خطیبان نمازجمعه انجام شود

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: آمادگی داریم تا از طریق تریبون نمازجمعه فرهنگ‌سازی‌ها را درباره استاندارد انجام دهیم.
تقوی

به گزارش خبرگزاری رسا در البرز،‌ حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هشتمین سالروز روز جهانی اندازه شناسی و نخستین کنفرانس اندازه‌شناسی که در سازمان استاندارد ایران مستقر در کرج برگزار شد، اظهار داشت: باید درباره استاندارد فرهنگ‌سازی‌های مختلف و جامعی انجام شود.

 

وی با بیان اینکه آمادگی داریم در خصوص استانداردها فرهنگ سازی‌های انجام دهیم افزود: خطیبان جمعه در سراسر کشور ظرفیت‌های بسیاری در حوزه فرهنگ‌سازی‌ دارند.

 

رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه با بیان اینکه 850 امام جمعه در کشور فعال هستند، گفت: باید از این ظرفیت در خصوص فرهنگ‌سازی‌های مختلف استفاده شود.

 

وی بیان داشت: یکی از نیازهای امروز ما مقیاس اندازه‌شناسی است و باید نگاه مثبتی را به این مهم داشته باشیم.

 

تقوی تأکید کرد: اندازه‌گیری یکی از مهمترین مباحثی است که در دین اسلام نیز به آن توجه ویژه و اساسی شده است و لازم است تا به این مهم توجه ویژه شده و فرهنگ‌سازی درست و دقیقی در این خصوص در جامعه انجام شود.

 

وی با اعلام اینکه باید در تمام ابعاد اندازه‌شناسی را مدنظر داشته باشیم، گفت: مقیاس و اندازه‌گیری باید در جامعه تعریف درست و دقیقی داشته باشد و برای این مهم باید اقدامات لازم را انجام دهیم.

 


وی با بیان اینکه سازمان استاندارد به عنوان یکی از نهادهای مهم در سنجش‌ها است لذا باید این مهم را بسیار مورد توجه قرار داد./922/101/ب3

ارسال نظرات