۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۸
کد خبر: ۴۲۷۳۲۸

انتشار نسخه الکترونیکی و اندروید ره توشه رمضان برروی پرتال دفترتبلیغات اسلامی

نسخه الکترونیکی و اندروید ره توشه رمضان 95 بر روی پرتال دفترتبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم منتشر شد.
ره توشه

به گزارش خبرگزاری رسا، ره توشه ماه مبارک رمضان در31 مقاله و از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی دفترتبلیغات اسلامی منتشر شده و هر مقاله با عنوان «مجلس» و به صورت کاربردی و همسو با فضای منبر تنظیم گردیده تا مبلغان گرامی استفاده بهتری از مباحث این مجموعه ببرند.


 موضوعاتی همچون دستاوردهای ضیافت الهی، اسراف از نگاه آموزه های دینی، جایگاه حیا در آموزه های دینی، سیره معصومان(ع) در مواجهه با فقرا، نیکی به والدین پس از مرگ، راه های گسترش قرض الحسنه، توصیه های اخلاقی اسلام پس از طلاق، توصیه های اخلاقی اسلام هنگام طلاق، نقش امام علی(ع) در پاسداری از دین و مهجوریت زدایی از قرآن از جمله مطالبی است که در آن به چشم می خورد.


شب قدر و فرصت ها، ختم نبوت و ضرورت وجود معصوم، خاتمیت نبی مکرم اسلام، زمینه های نیازمندی به دعا از منظر قرآن، خدمت و کارگشایی در آموزه های اسلام، امام مجتبی(ع) اسوه بندگی حقیقی خدا، آثار معادباوری در زندگی، سوء ظن از پیشگیری تا درمان، آفات زبان، نقش زن در موفقیت همسر، نقش بلا در زندگی مومن، راهکارهای تربیت عبادی و معنوی نسل منتظر، شیوه های ایجاد امید در زندگی، حضور قلب در نماز، نقش والدین در تشویق فرزندان به نماز، اطعام در آموزه های اسلام و ویژگی های عبادالرحمان در قرآن کریم از دیگر مطالب ره توشه رمضان 1395 است.


در انتهای این اثر، مطالب مفید و کارآمدی همچون خاطرات و تجربیات تبلیغی، اقتصاد مقاومتی و دعاهای روزانه ماه مبارک رمضان آورده شده است.


علاقه مندان جهت دانلود رایگان ره توشه ماه مبارک رمضان نسخه الکترونیکی و اندروید ره توشه رمضان 95  می توانند به پرتال دفترتبلیغات اسلامی به نشانی اینترنتی www.dte.ir  مراجعه کنند./874/ 103/ی

 

منبع: دفتر تبلیغات اسلامی

ارسال نظرات