۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸
کد خبر: ۴۲۷۲۴۶
فعال ضدصهیونیستی:

بسیاری از رهبران به اصطلاح مسلمان، حقایق تاریخ اسلام را بیان نمی‌کنند

فعال ضدصهیونیستی گفت: متأسفانه بسیاری از رهبران به اصطلاح مسلمان، حقایق را بیان نمی‌کنند؛ چرا که دست نشانده و تحت حمایت مالی آل سعود هستند و آل سعود، ثروت خود را خرج علمایی می‌کند که حقایق را نمی‌گویند و اسلام را به صورتی غیر واقعی نشان می‌دهند.
فلسطین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست بررسی اثرات انقلاب اسلامی ایران در جهان، شامگاه دوشنبه 27 اردیبهشت، در مسجد امام حسن عسگری(ع) با سخنرانی دکتر شعیب بولی از فعالان ضدصهیونیست و امام جمعه آفریقای جنوبی، برگزار شد.

 

در آغاز این مراسم پس از تلاوتی آیاتی از قرآن کریم، شعیب بولی گفت: همه ما باید این جسارت را داشته باشیم که در مقابل بی عدالتی و ظلمی که در جهان به ویژه سلطه رژیم غیرقانونی و نژادپرست صهیونیست علیه فلسطین که سال‌هاست شاهد آن هستیم، بدون هیچ ترسی صحبت کنیم.

 

وی در ادامه افزود: هر چند ما انسان‌ها در بیشتر موارد پنهان‌کاری می‌کنیم ولی خداوند سبحان هیچ چیز را بر ما پوشیده نداشته است و در سوره بنی اسرائیل آیه 10 می‌فرمایند: شما بنی اسرائیل سبب بدبختی، بی عدالتی، فساد و هرج و مرج در دنیا هستید و به وسیله کبر و غرورتان نابود خواهید شد.

 

فعال ضدصهیونیستی بیان داشت: بنی اسرائیل، فرزندان حضرت یعقوب(ع) که ریشه صهیونیست کنونی است، بوده‌اند و از آن زمان تاکنون همواره شاهد جنایات و ستم‌های آنان در بعد بین‌الملل بوده‌ایم.

 

وی اظهار داشت: اسرائیلی‌ها کسانی هستند که خود را قوم برتر می‌دانند و بسیار ناسونالیسم و نژادپرست هستند؛ مشکلی که وجود دارد این است که آنها نمی‌خواهند ما بدانیم چه کسانی هستند و اگر در مقابل‌شان سکوت کنیم، همان کاری را با ما خواهند کرد که با پیامبرانی چون حضرت یحیی(ع)، حضرت زکریا(ع)، حضرت موسی(ع)، حضرت عیسی(ع) و حضرت محمد(ص) کرده‌اند؛ بعضی را کشتند و بضی دیگر را در سخت‌ترین شرایط زندگی قرار دادند؛ خداوند سبحان در قرآن می‌فرماید: آنها نتوانستند عیسی را بکشند ولی فکر می‌کنند که این کار را کرده‌اند.

 

امام جمعه آفریقای جنوبی ابراز داشت: مشکل ما با وهابی‌ها، سلفی‌ها و کسانی که فکر می‌کنند در حوزه تاریخ اسلام تخصص دارند و می‌خواهند صهیونیست تمام دنیا را به لحاظ اقتصادی تحت سلطه خود درآورد و بر دنیا حکومت کند.



وی در ادامه افزود: متأسفانه بسیاری از رهبران به اصطلاح مسلمان، حقایق را بیان نمی‌کنند؛ چرا که دست نشانده و تحت حمایت مالی آل سعود هستند و آل سعود، ثروت خود را خرج علمایی می‌کند که حقایق را نمی‌گویند و اسلام را به صورتی غیر واقعی نشان می‌دهند؛ ملک عبدالله شاه سعود می‌گفت که ما باید اسرائیل را به رسمیت بشناسیم.



شعیب بولی بیان داشت: با توجه به آیات قرآن، اسرائیل دو بار بر دنیا مسلط شده است؛ یک بار در زمان پیامبر اکرم(ص) که در مدینه شورش کردند و وقتی به تاریخ مراجعه می‌کنیم 700 نفر از یهودی‎‌ها از سوی سربازان حضرت محمد(ص) کشته شده‌اند.

 

فعال ضدصهیونیستی در ادامه گفت: دومین باری که یهودی‌ها توانستند بر دنیا سلطه کنند، زمان کنونی است که زورگویی‌های آنها را در سطح بین‌الملل می‌بینیم؛ تکفیری‌ها شیعه را کافر می‌دانند ولی خدا در قرآن مسلمان واقعی را مشخص کرده که شیعه واقعی چه کسانی هستند.



وی در پایان خاطر نشان کرد: فلسطین باید آزاد و اسرائیل باید نابود گردد و از مقام و نفوذ کنار برود؛ با اینکه امیدواریم با آمدن حضرت مهدی(عج) قطعاً نابود خواهد شد؛ اما ما نباید منتظر ایشان باشیم و باید تلاش کنیم اسرائیل را از صحنه روزگار محو کنیم./202/966/ب1

ارسال نظرات