۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۶
کد خبر: ۴۲۷۲۱۶
واکنش استاد مروی به اقدام زشت فائزه هاشمی؛

بهائیت از سوی رژیم صهیونیستی مدیریت و حمایت می شود/ انتظار ویژه از خاندان هاشمی

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به دیدار فائزه هاشمی با سرکرده بهائیان نسبت به این هنجار شکنی واکنش نشان داد و گفت: آیا این افراد ماهیت این جریان را نمی دانند یا لیبرالیسم فکری آن ها را به اینجا رسانده که حاضر شوند در کنار جمعی بهایی زیر عکس چهره منفور بهاءالله بنشینند.
آیت الله جواد مروی حجت الاسلام والمسلمین جواد مروی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین جواد مروی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در درس خارج خود که در مدرسه آیت الله گلپایگانی برگزار شد، نسبت به هنجار شکنی فائزه هاشمی واکنش نشان داد و اقدام زشت وی را محکوم کرد و گفت: روز گذشته با کمال تأسف متوجه شدم که یک خانمی که ادعای اسلام و مسلمانی دارد در کنار عده ای از بهائی ها زیر عکس بهاءالله جمع شده است.

 

وی افزود: بنده نمی دانم چه مطالب در آن اجتماع بیان شد اما نفس حضور یک خانم مسلمان که رنگی از تأیید آنها را دارد صددرصد عمل محکوم و بسیار زشت است، بسیار عجیب است که این ها نمی فهمند که ماهیت این جریان استعماری ضد اسلام و ضد تشیع چیست.

 

استاد درس خارج حوزه علمیه قم اظهار داشت: آیا این افراد ماهیت این جریان را نمی دانند یا لیبرالیسم فکری آنها را به اینجا رسانده که حاضر شوند در کنار جمعی بهایی زیر عکس چهره منفور بهاءالله بنشینند.

 

وی ادامه داد: آیا اینها نمی فهمند که بهائیت با باطن بسیار خشن و چهره بسیار پلید زمانی که در ایران در تقابل با مسلمانان و شیعیان افتادند چه جنایاتی را مرتکب شدند، آیا اینها را نمی فهمند؟ آیا اینقدر ساده لوح هستند که امروز حرکت ظاهری و چهره رحیمانه بهائیت را می بینند  و در دام آنها می افتادند که به آنها لبخند بزنند.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که آیا این افراد نمی بینند که امروز مرکز بهائیت و کسانی که آنها را مدیریت و ساپورت می کنند رژیم صهیونیستی است، ابراز داشت: از هر انگشت رژیم صهیونیستی خون مظلوم می چکد که چهره ای قساوت مندانه دارد.

 

وی عنوان کرد: آیا انسان می تواند باور کند، عجیب است آیا این ساده لوحان باور می کنند که بهائیتی که زیر پرچم اسرائیل است چهره رحمت به خود بگیرد، این حرکت به شدت محکوم است؛ این خانم وابسته به بیتی است که از قبل و پس از انقلاب به نظام خدمت کرده اند انتظار ما این است که به صورت کاملا قاطع و صریح بیت مذکور باید این جریان را محکوم کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین مروی خاطرنشان کرد: نمی خواهیم نکته ای بگوییم که سوء برداشت شود ما می دانیم که این بیت قطعا راضی به این عمل نیستند و کسی را  برای عمل دیگری مسؤول نمی دانیم اما پس از این که فهمیدند این حادثه ایجاد شده وظیفه دینی، شیعی و فکری اقتضا می کند که با صراحت این کار را محکوم کنند تا مبادا پیام به برخی بدهد که بعضی میل به بهائیت دارند.

 

وی اضافه کرد: این حرکت باید محکوم شود و قطعا مطالبه روحانیت از این آقایان این است که این حرکت را به جد محکوم کنند و اگر محکوم شده حرکت جالبی بوده و از آنها تقدیر می کنیم اما اگر نشده باید محکوم شود./1323/پ202/ج

ارسال نظرات