۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۶
کد خبر: ۴۲۷۱۶۷
با حضور حجت‌‌الاسلام والمسلمین خاتمی؛

همایش بزرگ رشد جمعیتی و فرزند آوری در زنجان برگزار می شود

همایش رشد جمعیتی و فرزندآوری به همت حوزه علمیه زنجان با حضور مبلغان، مبلغات و نماینده ولی فقیه در زنجان همزمان با روز جمعیت برگزار می شود.
همایش رشد جمعیتی

حجت الاسلام رسول تقی لو، معاون تبلیغ مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان زنجان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، با اشاره به برگزاری همایش ماهانه علما و مبلغان از سوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان اظهار داشت: هر ماه جلسه ای برای علمای زنجان برگزار شده که روی یک موضوع به ویژه بحث می شود.

 

وی در ادامه به برگزاری همایش رشد جمعیتی و فرزند آوری از سوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان، افزود: به علت این که، این جلسه از سلسله جلسات ماهانه علما و مبلغان زنجان با روز جمعیت مصادف شد، هیأت رییسه بر آن شدند تا همایشی با عنوان و مناسبت این روز برگزار کنند.

 

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به حضور اکثر علمای زنجان در این همایش تصریح کرد: سخنران ویزه این همایش حجت الاسلام محمد ناصر سقای بی ریا، استاد کنونی مؤسسه آموزشی امام خمینی (ره) قم است که با حضور علما و امام جمعه این شهر برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام تقی لو در ادامه با اشاره به موفقیت این همایش های ماهانه در گام نخست اظهار داشت: هدف اول و اصلی ما در گام نخست از برگزاری این سلسله نشست ها ایجاد یک همبستگی و صمیمیت بین علما و مبلغان زنجان بود که بحمد الله تاکنون به این مهم دست یافته ایم.

 

معاون تبلیغی مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان در ادامه با اشاره به دیگر اهداف برگزاری این جلسات ماهانه خاطر نشان کرد: همه علما و مبلغان به این همایش دعوت شده و امیدواریم که با حضور آنها همفکری هایی صورت گیرد؛ چرا که هدف ما در گام دوم برگزاری این جلسات ماهانه، ارتقای سطح علمی مبلغان و مبلغات است که امیدواریم به این اهداف کوتاه مدت و بلند مدت دست یابیم.

 

گفتنی است؛ این همایش، دهمین جلسه از سلسله جلسات ماهانه علما و مبلغان زنجان است که از سوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان زنجان برگزار می شود./302/949/ب1

ارسال نظرات