۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷
کد خبر: ۴۲۷۱۵۳

علیرضا بابایی در دفاع از حریم انقلاب اسلامی آسمانی شد

علیرضا بابایی سرپرست خوابگاه امیرکبیر دانشگاه اراک در دفاع از حریم انقلاب اسلامی در فلوجه عراق به شهادت رسید.
علیرضا بابایی در دفاع از حریم انقلاب اسلامی آسمانی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، علیرضا بابایی سرپرست خوابگاه امیرکبیر دانشگاه اراک در دفاع از حریم انقلاب اسلامی در فلوجه به شهادت رسید.

 

شهید علیرضا بابایی متولد ۱۳۵۱ و کارمند دانشگاه اراک بود و در راه دفاع از حریم اهل بیت(ع) ۲۵ اردیبهشت در فلوجه عراق در تله انفجاری تروریستهای تکفیری گرفتار و به درجه رفیع  شهادت نائل شد.

 

مراسم شبی با این شهید گرانقدر سه شنبه شب در دانشگاه اراک برگزار خواهد شد، همچنین مراسم تشییع پیکر پاک این شهید روز چهارشنبه 9 صبح از مقابل دانشگاه اراک خواهد بود.

 

محل به خاکسپاری این شهید هنوز مشخص نشده و اگر خانواده وی اجازه دهد در دانشگاه به خاک سپرده خواهد شد.

 

همچنین تصمیمات و جزئیات بیشتر در این خصوص بعد از شنیدن نظرات خانواده شهید و تصمیم گیری در جلسه‌ عصر امروز، مشخص خواهد شد. 

 

حجت‌الاسلام مهدی ایمانی مقدم مسؤول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان مرکزی بیان کرد: این شهید فردی آسمانی بود که در خدمتگزاری به دانشجویان بسیار دلسوز بوده و از هیچ تلاشی در این راه دریغ نمی‌کرد و هیچگاه به دنبال منافع شخصی نبود.

 

مسؤول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان مرکزی بیان کرد: این شهید والامقام در باب ولایی نیز انسانی ولایت‌پذیر بود و در همه صحنه‌های دانشگاهی فعال بوده و حضور پررنگی داشت، مخصوصاً در جریان فتنه 88 فردی بود که مسیر درست را به خوبی تشخیص داد.

 

مسؤول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان مرکزی خاطر نشان کرد: وی با تبعیت از ولایت‌فقیه توانست غبار فتنه را از مسیر راه خود و همکاران دانشگاه بزداید، وی به حق شایسته لباس زیبای شهادت بود. 

 

یکی از دوستان شهید نیز می‌گفت: بعد از توهین به امام خمینی در سال ۸۸ در تجمعی در وسط دانشگاه اراک بین جمعیت گریه کنان میخواند: رهبر اگر فرمان دهد غسل شهادت میکنم

 

شهید علیرضا بابایی فرمانده اسبق گردان عاشورا و مسؤول امور خوابگاه‌‌های دانشگاه اراک بوده است./842/203/ب2

ارسال نظرات