۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۴۲۷۰۹۰
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

شهدا پرچم‌ داران واقعی اقتدار ایران اسلامی هستند

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که شهدا پرچم‌ داران واقعی اقتدار ایران اسلامی هستند، گفت: اقتدار و عزت کشور در عرصه‌های جهانی را مدیون از جان‌گذشتگی رزمندگان کشور چه در هشت سال جنگ تحمیلی و در ادامه آن مدافعان حرم هستیم و باید اهداف و آرمان‌ های آنها را در جامعه بسط و گسترش دهیم.
امام جمعه نکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم این شهرستان با گلایه از عملکرد دولت در قبال اقدامات دولت ترکیه در حمایت گروه های تروریستی منطقه، تأکید کرد: ما گلایه داریم از مدیریت دیپلماسی خارجی، چرا جوابگو نیستند، چرا جلوی این عملکردها سکوت می‌کنند.

 

وی با طرح گلایه از سکوت مسؤولان در مقابل عملکرد مغرضانه دولت ترکیه، خاطرنشان کرد: امروز بدترین برخوردها را ترکیه دارد، ترکیه قاتل بچه‌های ما است و باید نسبت به این گونه اقدامات این کشور مواضع صحیحی اتخاذ شود.

 

امام جمعه نکا در ادامه گفت: شهدای مدافع حرم حافظ عزت و اقتدار ملت ایران و جوامع اسلامی هستند، آنان امنیت را برای ملت به ارمغان آورده و با خون خود از عزت اسلام پاسداری می کنند. 

 

استاد حوزه علمیه مازندران اظهار داشت: هرچه داریم به برکت خون شهدایی است که برای حفظ آرمان های انقلاب اسلامی جان خود را در طبق اخلاص نهادند.

 

وی با بیان این که انقلاب اسلامی زمینه احیای اسلام ناب را فراهم کرد، گفت: امروز دشمن از ترس جهانی شدن گفتمان ناب دینی تلاش می کند مانع گسترش این مبانی در سطح جهان شود و به دنبال خدشه دار کردن چهره اسلام واقعی است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز پرچم اسلام در اقصی نقاط جهان به اهتزاز درآمده است، تصریح کرد: دفاع رزمندگان مدافع حرم در سوریه و عراق همان دفاع انقلاب اسلامی و راه شهدا است.

 

وی تصریح کرد: شهدای مدافع حرم با اخلاص، ایثار و از خود گذشتگی، امنیت و آسایش را برای ملت مسلمان ایران به ارمغان آوردند، امروز جوانان شجاع این مرز و بوم مشتاقانه در دفاع از حریم اهل بیت(ع) در سوریه به آغوش شهادت می روند که این ایثار و گذشت برگرفته از فرهنگ ایثار و شهادت رزمندگان دوران دفاع مقدس است. 

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: مجاهدت و دلاورمردی‌های رزمندگان جمهوری اسلامی ایران در خارج از مرزها و تلاش برای نشان دادن اقتدار کشورمان سبب ترس و دلهره شدید دشمنان نظام شده و اقتدار و امنیت کشور را روز به روز دوچندان می کند.

 

وی ادامه داد: اقتدار و عزت کشور در عرصه‌های جهانی را مدیون از جان‌گذشتگی رزمندگان کشور چه در هشت سال جنگ تحمیلی و در ادامه آن مدافعان حرم هستیم و باید اهداف و آرمان‌ های آنها را در جامعه بسط و گسترش دهیم.

 

مسؤول حوزه علمیه نکا افزود: همان گونه که شهدای هشت سال جنگ تحمیلی اجازه کوچک‌ترین تعرض به خاک کشورمان را ندادند امروز شهدای مدافع حرم پا جای پای این شهدا گذاشته و از کیان نظام اسلامی و ارزش‌های دینی و اسلامی دفاع می‌کنند.

 

حجت الاسلام لائینی گفت: شهدا پرچم‌داران واقعی اقتدار این مرز و بوم هستند و با همه توطئه‌ها و بدخواهی‌های استکبار امروز انقلاب اسلامی در منطقه به یک توان و قدرت مضاعف رسیده و در حقیقت از قدرت بازدارندگی خاصی برخوردار است.

 

وی خاطرنشان کرد: بعد از گذشت سال‌ها به برکت همین خون شهدا و روحیه ایثار و فداکاری این ملت در صحنه‌های منطقه‌ای و جهانی درخشش همراه با اقتدار داشته و به هیچ ابرقدرتی اجازه نداده است تا به مسیر شیطانی خود در مسیر عظمت و بالندگی نظام اسلامی صدمه بزند.

 

امام جمعه نکا امنیت کشور را امنیت پایدار و برخاسته از نگاه عزت‌مندانه ملت ایران در تبعیت از الگوهای بی‌نظیر هشت سال دفاع مقدس توصیف کرد و ادامه داد: به یقین امروز جوانان این مرز و بوم در شجاعت و دفاع از این کشور روحیه‌ای کمتر از شهدا ندارند و همواره در میدان آماده رشادت هستند که تنها نمونه های کوچکی را می توانیم امروز در سوریه و عراق مشاهده کنیم./1317/202/ب2

ارسال نظرات