۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۶
کد خبر: ۴۲۷۰۰۶

جلد سی‌ام از مجموعه کتاب های آثار قرآنی «سرمه سعادت» در بازار نشر

جلد سی‌ام از مجموعه کتاب های آثار قرآنی «سرمه سعادت» به نام «خودباوری و خودباختگی» از سوی نشر هاجر منتشر شد.
جلد سی‌ام از مجموعه کتاب های آثار قرآنی «سرمه سعادت» به نام «خودباوری و خودباختگی»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جلد سی‌ام از مجموعه کتاب های آثار قرآنی «سرمه ی سعادت» به نام «خودباوری و خودباختگی» به قلم فاطمه راستی کردار از سوی نشر هاجر منتشر شد.

 

 

در مقدمه این اثر آمده است: «یکی از اساسی ترین نیازهای ما در زندگی، داشتن «احساس خوب» در مورد خودمان است؛ زیرا چنین احساسی، محرک ما برای توفیق در انجام تمام اموری است که در زندگی بر عهده می گیریم؛ بنابراین بدون داشتن این احساس (که از آن به عنوان خودباوری یا اعتماد به نفس یاد می شود) قادر نخواهیم بود که آرامش و آسایش درون را درک کنیم.»

 

این کتاب شامل چهار فصل است: فصل اول «خودباوری و خودباختگی در آیات و روایات»؛ فصل دوم «آثار خودباوری در زندگی دینی» فصل سوم«موانع خودباوری و عوامل خودباختگی» و فصل چهارم «راهکارهای تقویت خودباوری و پرهیز از خود باختگی.» می باشد. 

 

جلد سی‌ام از مجموعه کتابهای آثار قرآنی «سرمه ی سعادت» به نام «خودباوری و خودباختگی» با شمارگان ه شمارگان 1000 نسخه در 96 صفحه به قیمت 36000 ریال از وس ی نشر هاجر منتشر شده است.

 

علاقه‌مندان به تهیه این کتاب می‌توانند با شماره تلفن های4 - 02537842543تماس برقرار و یا به نشانی قم ،بلوار معلم، مجتمع ناشران، طبقه 1، واحد 114 مراجعه کنند./998/د102/ق

 

منبع: نشر هاجر

 

ارسال نظرات