۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳
کد خبر: ۴۲۶۹۹۶
جبهه آزادی فلسطین تأکید کرد؛

شهادت مصطفی بدرالدین برنامه ریزی شده بود

جبهه آزادی فلسطین، شهادت فرمانده حزب الله را برنامه ریزی شده دانست و تصریح کرد که دشمن صهیونیستی عامل این جنایت است.
بدرالدین

به گزارش خبرگزاری رسا، جبهه آزادی فلسطین با صدور پیامی شهادت مصطفی بدرالدین از فرماندهان حزب الله را تسلیت گفت.

 

ناظم الیوسف معاون دبیرکل این جبهه افزود: مصطفی بدرالدین از نمادهای فداکاری به شمار می آید که زندگی خود را با کسب مدال شهادت به پایان رساند.

 

وی تصریح کرد: ترور شهید بدرالدین کاملا برنامه ریزی شده بود و دشمن صهیونیستی عامل این جنایت است. این جنایت نشان داد که راه مبارزه و مقاومت تنها گزینه برای مبارزه با دشمن صهیونیستی تا خروج کامل آن از خاک و سرزمینمان است.

 

الناظم شهادت مصطفی بدرالدین را به سید حسن نصرالله، فرماندهان و نیروهای مقاومت، خانواده این شهید و همچنین ملت لبنان و سایر ملت های عربی و آزادگان جهان تسلیت گفت و ادامه داد: این فرمانده شهید از دوران ابتدایی زندگی خود به مقاومت پیوست و راه صحیح را ادامه داد تا به خیل دوستان خود نظیر عماد مغنیه و سمیر قنطار و همه شهدای فلسطین و لبنان و امت عربی بپیوندد.

 

عضو ارشد جبهه آزادی فلسطین در پایان اظهار داشت: این شهید به سلاح اراده و عزم و پافشاری مسلح بود و با فکر و قول و عمل و همچنین حتی بودن پیروزی مقاومت ایمان داشت. به شهید مصطفی بدرالدین و سایر شهدای مقاومت قول می دهیم که راه مبارزه و جهاد را تا تحقق همه اهدافی که برای آن به شهادت رسیدند، ادامه خواهیم داد./980/ب902/د

ارسال نظرات