۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۴۲۶۹۶۶
امام جمعه واشنگتن در گفتگو با رسا:

رژیم صهیونیستی به هم‌پیمان و ایران به دشمن عربستان سعودی تبدیل شده است

امام جمعه واشنگتن با اشاره به حمایت برخی از دولت‌های منطقه از رژیم اشغالگر قدس، گفت: عربستان سعودی امروز مشترکات زیادی با اسراییل دارد و حتی رژیم صهیونیستی را دیگر دشمن خود نمی‌داند.
امام محمد العاصی

 

امام محمد العاصی، امام جمعه واشنگتن در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خصوص اهداف سفر خود به ایران، گفت: به منظور شرکت در جلسه اعضای «اتحادیه بین المللی سازمان‌های غیر دولتی حامی حقوق ملت فلسطین» به ایران سفر کرده ام.
 

وی افزود: این اتحادیه با این هدف تشکیل جلسه داده است که با یک تجدید پیمان مجدد با فلسطیان، دوباره بر حق بازگشت فلسطینیان برای بازگشت به سرزمین‌های خود تأکید کند.

 

امام محمد العاصی تأکید کرد: حداقل کاری که باید صورت بگیرد این است که تلاش کنیم از طریق این اتحادیه تا فلسطینیان به سرزمین مادری خود بازگردند و سرزمین فلسطین از ظلم، نژادپرستی و استعمار صهیونیست‌ها رهایی پیدا کند.
 

امام جمعه واشنگتن در خصوص حمایت برخی از دولت‌ها از رژیم صهیونیستی، بیان داشت: برخی از دولت‌ها همیشه از اسراییل حمایت کرده‌اند، همانگونه که خود آن‌ها تحت حمایت این رژیم بوده‌اند، اما نکته اصلی اینجاست که این مراودات در گذشته در پشت پرده انجام می‌شد.

 

امام محمد العاصی با اشاره به آشکار شدن روابط برخی دولت‌های منطقه با اسراییل، خاطرنشان کرد: امروز با به وجود آمدن تلاش‌های مختلف برای ایستادگی در برابر اسراییل، این رژیم تلاش خود را بیشتر کرده است تا بتواند از دستیاران منطقه‌ای خود بهره بگیرد.
 

وی تصریح کرد: امروز عربستان به عنوان اصلی‌ترین شریک رژیم صهیونیستی در منطقه مطرح است که حتی اسراییل را دیگر دشمن خود نمی‌داند، بلکه ایران را به عنوان دشمن اصلی خود معرفی می‌کند، آل سعود امروز مشترکات زیادی با رژیم اشغالکر قدس دارد و در سطوح مختلف همکاری‌های گسترده‌ای را انجام می‌دهد.
 

امام محمد العاصی در پایان، گفت: این طبیعی است که وقتی یک جنبش آزادی‌خواه شروع به فعالیت می‌کند، مجرم‌ها و مخالفان این حرکات آزادی‌خواهانه واکنش نشان می‌دهند./856/ب912/ک

ارسال نظرات