۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۵
کد خبر: ۴۲۶۸۴۰
شریعتی عنوان کرد:

انتشارات موسسه‌ اطلاعات راهبردی عرضه کننده کتاب‌هایی راهبردی در زمینه علوم و معارف

مدیر مسؤول غرفه‌ انتشارات موسسه‌ اطلاعات راهبردی گفت: این انتشارات از نظر اینکه کتاب‌هایی راهبردی در زمینه علوم و معارف ارائه می‌دهد خاص است.
انتشارات موسسه‌ اطلاعات راهبردی

سید جواد شریعتی مدیر مسؤول غرفه‌ انتشارات موسسه‌ اطلاعات راهبردی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رابطه با خاص بودن این انتشارات از نظر اینکه کتاب‌هایی راهبردی در زمینه علوم و معارف ارائه می‌دهد اظهار داشت: کتاب ترجمه‌ بلاغی با نویسندگی محققین موسسه‌ مطالعات راهبردی علوم و معارف با تیراژ 1500 جلد به چاپ رسیده است. 

 

وی ادامه داد: کتاب کارگاه علوم دینی و کتاب نگرش دیگری به روزه با نویسندگی محمد رضا امیری در تیراژ 1500 تا به چاپ رسیده است.

 

شریعتی با اشاره به کتاب امر به معروف و نهی از منکر خاطرنشان کرد: این کتاب با موضوعیت امر به معروف و نهی از منکر به نویسندگی محمد حسین دعائی منتشر شده است، همچنین کتاب چلچراغ موفقیت نیز به قلم همین نویسنده منتشر شده است.

 

مدیر مسؤول غرفه‌ انتشارات موسسه‌ اطلاعات راهبردی ابراز داشت: این انتشارات همچنین کتاب دعا با نویسندگی حسن سعید احمدی را نیز برای خوانندگان در نمایشگاه امسال معرفی نموده است.

 

شریعتی در رابطه با پرفروش‌ترین کتاب‌های این انتشارات یاد‌آور شد: کتاب نگرش سیستمی به دین به نویسندگی عبدالحمید باسطی و کتاب نگرش دیگر به قرآن به نویسندگی شیخ مهدی نخاولی با عنوان پرفروش‌ترین کتاب های این انتشارات بوده است.

 

وی در پایان گفت: نمایشگاه کتاب امسال در زمینه اطلاع رسانی داخلی غرفه ها و عدم ارائه‌ نقشه یا ارائه‌ سیستم لب تاپ راهنما ضعیف عمل کرده و مردم برای اطلاع از مکان انتشارات کتاب مشکل زیادی دارند، همچنین نمازخانه برای خانمها موجود نیست و برای آقایان نیز کم است، سیستم برق و تلفن نیز در روزهای ابتدایی با مشکلات زیادی مواجه بوده است./816/پ202/ق

ارسال نظرات