۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۹
کد خبر: ۴۲۶۸۳۷
رضایی:

انتشارات پژوهش‌های قرآنی حوزه و دانشگاه با شش محصول جدید

مدیر مسؤول غرفه انتشارات پژوهش‌های قرآنی حوزه و دانشگاه گفت: این انتشارات شش محصول جدید با نویسندگی محسن عباس نژاد را به نمایشگاه عرضه کرده است.
انتشارات پژوهش‌های قرآنی حوزه و دانشگاه

 

محسن رضایی مدیر مسؤول انتشارات پژوهش‌های قرآنی حوزه و دانشگاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به اینکه این انتشارات امسال شش محصول جدید با نویسندگی محسن عباس نژاد را به نمایشگاه عرضه کرده است اظهار داشت: کتاب امام رضا علیه السلام و مناسبات عقل و دین با موضوع نظریه‌ عقلانیت نرم گزاره‌های دینی با نویسندگی محسن عباسی‌نژاد منتشر شده است.

 

وی در ادامه افزود: کتاب‌های علم و فراعلم با موضوع پژوهشی در نسبت علم با ارزش‌های متافیزیک جامعه و فرهنگ و کتاب علم دینی به ضمیمه‌ نظریه‌ الگوی سنجش فراگیر در علم دینی به عنوان دو اثر دیگر در نمایشگاه امسال عرضه شده است.

 

محسن رضایی با معرفی کتاب پیشرفت علم خاطرنشان کرد: این کتاب با موضوع "بررسی عوامل رشد و انحطاط دانش در یونان باستان، تمدن اسلامی، قرون وسطی و غرب جدید با تاکید بر نقش دین" و همچنین کتاب "هستی و چیستی" با موضوع نظریه بازگشتی در ادراک به چاپ رسیده است.

 

وی ادامه داد: کتاب مبانی حدیثی علم دینی به عنوان یک اثر جدید از سوی این انتشارات در دست چاپ است، همچنین تمامی کتاب‌های این انتشارات توسط گروه پژوهشی قرآن و معرفت شناسی تهیه و عرضه می‌گردد.

 

وی در پایان گفت: وضعیت نمایشگاه امسال خوب بوده است اما ضعف نمایشگاه در قسمت غرفه‌ اطلاعات محسوس بود./816/پ203/ق

ارسال نظرات