۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶
کد خبر: ۴۲۶۸۳۵

تفسیر نور پرفروش ترین کتاب انتشارات مؤسسه فرهنگی درس‌هایی از قرآن

مدیر مسؤول غرفه‌ انتشارات موسسه فرهنگی درس‌هایی از قرآن گفت: پرفروش‌ترین محصولات این انتشارات کتاب تفسیر نور، دقایقی با قرآن، تفسیر موضوعی گناه شناسی و راهکار‌های تقویت انگیزه و نشاط به نویسندگی حجت الاسلام والمسلمین قرائتی بود.
درسهایی از قرآن

محمدرضا شریفی مدیر مسؤول غرفه‌ انتشارات موسسه فرهنگی درس‌هایی از قرآن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در زمینه‌ معرفی کتاب‌های جدید این انتشارات، اظهار داشت: کتاب ترجمه و تفسیر حجت الاسلام والمسلمین قرائتی در یک جلد در  قطع رحلی با نویسندگی وی با موضوع تفسیر به انتشار رسیده است.

 

وی ادامه داد: کتاب نیم قرن ترجمه و تبلیغ با نویسندگی حجت الاسلام والمسلمین قرائتی و گرد آوری صنعت پور به چاپ رسیده است، یکی دیگر از کتاب های خوب امسال کتاب شیوه‌های دعوت به نماز به نویسندگی حجت الاسلام قرائتی می‌باشد.

 

شریفی با معرفی کتاب جدید دیگری از این مجموعه ابراز داشت: کتاب پیام‌های قران برای جوانان با موضوع تفسیر سوره‌ حمد و بقره به نویسندگی محمود متوسل به انتشار رسیده است.

 

وی در پایان گفت: پرفروش‌ترین محصولات این انتشارات کتاب تفسیر نور، تفسیر نمونه، دقایقی با قرآن، تفسیر موضوعی گناه شناسی و راهکار‌های تقویت انگیزه و نشاط به نویسندگی حجت الاسلام والمسلمین قرائتی عرضه شده است./203/816/ب1

ارسال نظرات