۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۰
کد خبر: ۴۲۶۸۳۳
رحیمی عنوان کرد:

ترجمه‌ تفسیر المیزان پر فروش‌ترین محصول انتشارات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

مدیر مسؤول غرفه انتشارات دفتر انتشارات اسلامی وابسته به جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: کتاب ترجمه‌ تفسیر المیزان با وجود آن که در سالهای گذشته به چاپ رسیده است اما همچنان در نمایشگاه‌های هر ساله‌ کتاب به عنوان پر فروش‌ترین محصول این انتشارات عرضه می‌شود.
جامعه مدرسین

روح الله رحیمی مدیر مسؤول غرفه انتشارات دفتر انتشارات اسلامی وابسته به جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با معرفی محصولات جدید این انتشارات اظهار داشت: مبانی اعتقادی اندیشه اسلامی با موضوع مبانی اعتقادی به نویسندگی علیرضا عابدی سر آسیاب منتشر شده است.

 

وی افزود: دیگر کتاب جدید این انتشارات کتاب پژوهشی در حیات سیاسی و مبارزاتی مالک ابن نویره با موضوع تاریخی و سیاسی به نویسندگی حسن علیپور وحید به چاپ رسیده است، همچنین کتاب فقه القرآن تالیف آیت الله الشیخ محمد الیزدی با موضوعیت الفقه در چاپ اول منتشر شده است.

 

رحیمی با اشاره به کتاب ترجمه‌ تفسیر المیزان در چاپ پنجاهم به عنوان پر فروش‌ترین محصول این انتشارات خاطرنشان کرد: این کتاب با وجود آنکه در سالهای گذشته به چاپ رسیده است اما همچنان در نمایشگاه‌های هر ساله‌ کتاب به عنوان پر فروش‌ترین محصول این انتشارات عرضه می‌شود.

 

وی در پایان گفت: فضای نمایشگاه امسال در دو روز ابتدایی با نداشتن برق روزهای خوبی را سپری نمی‌کرد، همچنین تهویه‌ سالن‌ها و وضعیت ترافیک مناسب نبود، در راستای تناسب فضای غرفه برای ناشران نیز مسئولین ضعیف عمل کردند./816/پ203/ق

ارسال نظرات