۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۷
کد خبر: ۴۲۶۸۳۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

فعالیت بیش از یک هزار مبلغ دینی در چهارمحال و بختیاری همزمان با ماه رمضان

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در ماه مبارک رمضان امسال بیش از یک هزار مبلغ دینی در راستای برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی، دینی و بصیرتی در چهارمحال و بختیاری فعالیت دارند.
حجت الاسلام سید جعفر مرتضوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری

حجت الاسلام سید جعفر مرتضوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماه بندگی در برابر خداوند است و باید این ماه را یک فرصت مناسب در راستای پاکسازی روح و قلب انسان برشمرد.

 

وی با تأکید بر این که انس با خداوند نقش مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد، گفت: باید بکوشیم که از فرصت های ماه های مبارک شعبان و رمضان جهت انس هر چه بیشتر با خداوند متعال بهره مند شویم و بدانیم که این فرصت ها همیشگی نیست.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به فرصت تبلیغی ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان امسال بیش از یک هزار مبلغ دینی در راستای برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی، دینی و بصیرتی در چهارمحال و بختیاری فعالیت دارند.

 

این مقام مسؤول با بیان این که اعزام مبلغ دینی به مناطق مختلف روستایی و شهری این استان از رسالت های سازمان تبلیغات و سابر دستگاه های متولی است، خاطرنشان کرد: به یقین تنها در سایه حضور مستمر روحانی در مناطق دور افتاده می توان فرهنگ اسلامی و سبک زندگی قرآنی را ترویج و فراگیر کرد.

 

حجت الاسلام مرتضوی ابراز داشت: در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در این استان، در شب‌های جمعه هر هفته نیروی روحانی به مناطق مختلف چهارمحال و بختیاری اعزام می‌شود.

 

وی تصریح کرد: در راستای خدمات‌رسانی به مناطق محروم چهارمحال و بختیاری نیروی روحانی به مناطق عشایری این استان اعزام و برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی در چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات چهارمحال و بختیاری افزود: تأمین نیروی روحانی در این استان لازم و ضروری است چراکه وجود روحانی در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری نقش مهمی در کاهش اسیب‌های اجتماعی دارد.

 

این مقام مسؤول با اشاره به در پیش بودن میلاد حضرت مهدی(عج) در نیمه شعبان، اظهار داشت: همزمان با نیمه شعبان برنامه‌های فرهنگی و مذهبی بسیار خوبی در چهارمحال و بختیاری اجرا خواهد شد./9457/302/ب2

ارسال نظرات