۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۶
کد خبر: ۴۲۶۷۹۲

پیش نشست کنفرانس بین المللی همصدا با الاقصی برگزار شد

اعضای اتحادیه تشکل‌های حامی فسطین در سه نشست پیاپی به بررسی آخرین تحولات فلسطین و راه‌های کمک به جریان مقاومت پرداختند.
کنفرانس همصدا با الاقصی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، پیش نشست کنفرانس بین المللی همصدا با الاقصی امروز شنبه  25 اردیبهشت با حضور زهرا مصطفوی دبیر کل نشست، حجت الاسلام سید عبدالله حسینی دبیر کنفرانس، حجت الاسلام میثم امرودی عضو حامی کنفرانس و جمعی از اعضای اتحادیه تشکل‌های حامی فسطین در محل هتل باباطاهر تهران برگزار شد.



کمک به فلسطین یک وظیفه دینی و اخلاقی است

در بخش ابتدایی این نشست، زهرا مصطفوی با اشاره به موضوع فلسطین، گفت: اعضای این اتحادیه می‌توانند با فعالیت‌های خود صدام مظلومیت مردم فلسطین را به سراسر جهان برسانند.



وی در خصوص غیبت شیخ مبارز، ابراهیم زکزاکی، بیان داشت: امروز باید یاد شیخ ابراهیم زکزاکی را زنده نگه داریم، وی در راه مقابله با ظلم تا کنون شش فرزند خود را از دست داده است و امروز نیز خود در حصر می‌باشد.



مصطفوی گفت: متاسفانه یکی از رهبران حزب الله به نام مصطفی بدرالدین نیز با دست آمریکا و اسراییل به شهادت رسیده است که باید یاد وی را نیز زنده نگه داریم و این جنایت را محکوم کنیم.



دبیرکل اتحادیه تشکل‌های حامی فلسطین تأکید کرد: از هر منظر و دیدگاهی و با هر دینی، عدالت حکم می‌کند که از مردم مظلوم فسلطین دفاع شود، امروز در شرایط حساسی قرار داریم و باید از انتفاضه سوم مردم فلسطین حمایت کنیم.



شیخ زکزاکی با تمام وجود در راه مقاومت ایستاده است

در بخش دیگری از این نشست حجت الاسلام میثم امرودی، گفت: شیخ ابراهیم زکزاکی با تمام وجود و قدرت در راه مقاومت تلاش کرده است و در راین راه تا کنون 6 فرزندش نیز شهید شده است.



حجت الاسلام امرودی افزود: این اتحادیه از آرمان‌های فلسطین دفاع می‎کند، امروز متاسفانه ابتدایی‌ترین حقوق مردم در فلسطین رعایت نمی‌شود.



وی در پایان گفت: امام راحل پیش‌بینی‌های بسیار درستی را انجام داده‌اند، ما منتظر پیش‌بینی اصلی ایشان که همانا محو شدن اسراییل از صحنه تاریخ است، خواهیم بود.



 ایران تنها حامی جریان مقاومت است

گفتنی است در این مراسم علاوه بر ناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران که به تقدیر از حمایت‌های مقام معظم رهبری از جریان مقاومت پرداخت، سایر اعضای اتحادیه تشکل‌های حامی فلسطین نیز به سخنرانی پرداختند.



لازم به ذکر است در این نشست اعضای جدیدی با آرای اعضا به اتحادیه اضافه شدند و ضمن اینکه سرکار خانم زهرا مصطفوی برای چهار سال دیگر به عنوان دبیرکل اتحادیه انتخاب شد، در نشست بعد از ظهر اتحادیه نیز اعضای این اتحادیه در نشستی فوری به موضوع شهادت شهید مصطفی بدرالدین پرداختند.



شایان ذکر است صندلی خالی شیخ زکزاکی در این نشست با عکس وی پر شده بود./856/201/ب1

ارسال نظرات