۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۱
کد خبر: ۴۲۶۷۷۶
وزیر دفاع در جمع خبرنگاران:

رزمندگان مقاومت خان‌طومان را آزاد می کنند/ خواستار تهیه s۴۰۰ نیستیم

وزیر دفاع با بیان اینکه باورمان بر این است که پیروزی از آن مقاومت اسلامی است، گفت: رزمندگان مقاومت خان‌طومان را بازپس خواهند گرفت.
وزیر دفاع

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید بدرالدین که عصر امروز شنبه در دفتر حزب‌الله لبنان در تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران، گفت: شرایط امروز منطقه بحرانی است و آمریکا و رژیم صهیونیستی با همکاری عربستان توطئه ‌ای بسیار عمیق را شکل داده‌اند، تا به جبهه مقاومت ضربه بزنند.

 


وی افزود: آن‌ها برای این کار از افرادی جاهل و متعصب استفاده کرده‌اند که این مزدوران تحت لوای اسلام با کشتن زن و کودک و پیر و جوان به دنبال این هستند تا منطقه را به تحت سیطره خود بکشانند.

 

دهقان خاطرنشان کرد: هدف دشمنان این است تا جریان اسلام ناب را کم‌رنگ کنند، اما فرزندان اسلام با همه وجودشان در عرصه دفاع حضور پیدا کرده و با آ‌ن‌ها مقابله می‌کنند.

 

وی با اشاره به شهادت مصطفی بدرالدین اظهار داشت: شهید بدرالدین یا ذوالفقار لبنان یکی از این افرادی است که در صحنه دفاع حضور یافت، او مجاهدی نستوه، فرمانده‌ای دلیر و جنگاوری دلاور بود، ممکن است دشمنان تصور کنند که شهادت این مردان بزرگ خللی به جریان مقاومت وارد می‌کند اما باید بدانند که تجربه تاریخی نشان می‌دهد هر شهیدی در عرصه نبرد خونش به زمین ریخته شود افرادی مانند او و بهتر از او در صحنه حضور می‌یابند.

 

وزیر دفاع با اشاره به شرایط منطقه، تصریح کرد: زمانی که بحث آتش‌بس عنوان شد پیش‌بینی این را می‌کردیم تا فرصتی برای جریان‌های تکفیری پیش آید تا نیروهای از بین رفته‌شان را سازماندهی و تجهیز کرده و از آن‌ها حمایت سیاسی شود.

 

وی ادامه داد: مقاومت و دولت سوریه در تعهد خود نسبت به آتش‌بس پای‌بند بود، اما جریان‌های تکفیری و جبهه النصره آتش‌بس را شکستند و به خان‌طومان حمله کردند، رزمندگان مقاومت خان‌طومان را بازپس خواهند گرفت، باورمان بر این است که پیروزی از آنِ مقاومت اسلامی است، هرچند که در ظاهر دشمنان پیروزی‌هایی را نیز به‌دست بیاورند.

 


وزیر دفاع در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا ایران خواهان خرید سامانه پدافند هوایی اس 400 از روسیه است، گفت: خیر؛ چنین درخواستی نداریم./202/811/ب1

ارسال نظرات