۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۴۲۶۷۳۸
استاندار البرز:

ستاد اقتصاد مقاومتی در استان البرز برنامه‌ریزی‌های مدونی را دارد

استاندار البرز گفت: ستاد اقتصاد مقاومتی در استان البرز برنامه‌ریزی‌های مدونی را دارد.
اقتصاد مقاومتی

به گزارش خبرگزاری رسا در البرز، سیدحمید طهایی ظهر امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت اظهار داشت: استان البرز برای تحقق شعار امسال و رسیدن به اهداف مورد نظر برنامه‌ریزی‌های بسیار جامعی را در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: در این راستا و برای اینکه بتوانیم برنامه‌ریزی‌های دقیقی را انجام دهیم ستاد اقتصاد مقاومتی را در استان فعال کردیم که بتواند در تحقق شعار امسال اقدامات لازم را انجام دهد.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: هم اکنون هیأت‌های مختلف تجاری بسیاری برای سرمایه‌گذاری به این استان سفر می‌کنند که این مهم توانسته گامی مهم در مسیر توسعه اقتصادی استان محسوب شود.

طهایی بیان داشت: امسال توسط مقام معظم رهبری با نام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده است که باید تمام تلاش خود را برای تحقق شعار امسال به کارگیریم.

وی با اشاره به اینکه باید بسترهای حضور سرمایه‌گذاران را در این استان بیشتر فراهم کنیم، افزود: این مهم نیازمند معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های اقتصادی استان البرز است.

استاندار البرز گفت: در این راستا ستاد اقتصاد مقاومتی با به‌کارگیری کارشناسان می‌تواند ظرفیت‌های اقتصادی در استان را معرفی کرده و در جذب سرمایه‌گذاران اقدامات لازم را انجام دهد.

طهایی اتاق بازرگانی را به عنوان یکی از مهمترین کانون‌های مراودات خارجی عنوان کرد و بیان داشت: باید سیاست‌های کلان در راستای توسعه مراودات اقتصادی در این اتاق به‌کار گرفته شود.

وی رفع مشکلات واحدهای صنعتی نیمه فعال را نیز خواستار شد و افزود: ستاد اقتصاد مقاومتی تاکنون بیش از 200 پرونده واحدهای صنعتی نیمه فعال در این استان را مورد بررسی قرار داده است.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی باید چرخه‌های صنعت را نیز به سرعت به گردش درآوریم و با رفع مشکلات در بخش صنعت، صنعتگران را به سمت فعالیت‌های بیشتر سوق دهیم./922/101/ب3

ارسال نظرات