۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۴۲۶۶۵۳
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق استان بوشهر:

نقد بدون جهت‌گیری سیاسی وظیفه سپاه است

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: روشنگری و نقد بدون جهت‌گیری سیاسی وظیفه سپاه است.
حجت الاسلام حسین دشتی، امام جمعه موقت بوشهر

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت الاسلام حسین دشتی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر صبح امروز در همایش تخصصی توجیهی مسؤولان نمایندگی ولی فقیه در نواحی مقاومت استان بوشهر، گفت: خداوند متعال امام حسین(ع) را در این مسیر قرار داد تا هادی مردم شود و برای مردم شهید شده و خانواده‌اش به اسارت برسد.

 

وی با تاکید بر اینکه خداوند متعال هدایت را برای مردم تا این حد قرار داده که امام حسین(ع) شهید شده و خانواده‌اش نیز به اسارت برسند، تصریح کرد: پاسداران در جهان پرچمی به دست گرفته‌اند که هدایت‌گرش مقام معظم رهبری در همه عرصه‌هاست.

 

حجت الاسلام دشتی بیان داشت: با هدایت‌گری و بصیرت‌افزایی به روز و تا پای جان کاری خواهیم کرد که این پرچم الهی به زمین نیفتد زیرا اگر دشمن موفق به این کار شود امید مردم مظلوم جهان ناامید خواهد شد.

 

امام جمعه موقت بوشهر خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم مردم را در راهی که خداوند متعال و ائمه‌ اطهار(ع) برای ما قرار داده‌اند هدایت کنیم باید ابتدا خودمان به خوبی هدایت شویم.

 

این استاد حوزه با تاکید بر اینکه روشنگری وظیفه سپاه است، افزود: روشنگری و نقد بدون جهت‌گیری سیاسی وظیفه سپاه در همه عرصه‌ها است./102/833/ب1

ارسال نظرات