۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۴۲۶۶۴۱
رییس تبلیغات اسلامی ازنا خبر داد؛

فعالیت ۴۵ مبلغ به مناسبت اعیاد شعبانیه در شهر ازنا

رییس تبلیغات اسلامی ازنا گفت: از ابتدای ماه شعبان تا پایان نیمه شعبان 45 مبلغ در مناطق گوناگون این شهرستان مشغول فعالیت هستند.
مبلغان

حجت‌الاسلام حشمت الله بیاتیان، رییس تبلیغات اسلامی ازنا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: 45 نفر از مبلغان بومی ازنا با حضور در مساجد و دیگر مکان های دینی فرهنگی تا پایان نیمه شعبان در جمع مردم حضور دارند.

 

وی هدف از اعزام مبلغان را تبیین ابعاد شخصیت فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، مذهبی و عاطفی امام حسین(ع)، حضرت عباس(ع)، سیدالساجدین امام سجاد(ع) و یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) در اعیاد شعبانیه بیان کرد.

 

رییس تبلیغات اسلامی ازنا خاطرنشان کرد: اقامه نماز، پاسخگویی به شبهات دینی و مسائل احکام، مشاوره و شرکت در برگزاری جشن های این ایام از جمله فعالیت های مبلغان اعزامی است.

 

وی بیان دیدگاه ها و فلسفه انتظار در جامعه اسلامی و موقعیت حضرت ولی عصر(عج) به‌ عنوان ناجی مسلمانان جهان در پیشبرد اهداف جهان اسلام و بیان فضایل ماه شعبان را محوریت سخنرانی مبلغان اعزامی بیان کرد.

 

حجت الاسلام بیاتیان بیان کرد: ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) کانون مداحان و شاعران آیینی نیز در برگزاری جشن های شعبانیه به مداحی و مولودی خوانی می پردازند.

 

وی با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی، تبلیغی ایام شعبان و حضور مبلغان، عنوان کرد: برگزاری این برنامه ها نسبت به سال پیش 15 درصد رشد دارد.

 

رییس تبلیغات اسلامی ازنا ماه شعبان را فرصتی برای آماده سازی و ورود به ماه رمضان عنوان کرد و گفت: توجه به فضیلت های این ماه و انجام اعمال ماه شعبان بهرین راه آماده سازی برای ورود به ماه میهمانی خداوند است.

 

وی تصریح کرد: امید است در سایه عمل به واجبات، با تزکیه و تهذیب نفس زمینه زدودن دل از آلودگی و پلیدی ها را فراهم کنیم.

 

حجت الاسلام بیاتیان ذکر استغفار روزی 70 مرتبه در ماه شعبان را از اعمال بسیار مهم این ماه خواند و گفت: از امام رضا(ع) نقل شده است که کسی که در ماه شعبان هر روز 70 مرتبه استغفار کند، همانند کسی است که در سایر ماه‌ها 70 هزار بار این ذکر را گفته باشد./9459/303/ب2

ارسال نظرات