۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰
کد خبر: ۴۲۶۶۳۹
حسینی در نمایشگاه کتاب مطرح کرد؛

ضرورت بهره گیری از فضای مجازی برای ترغیب مردم به کتابخوانی

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امروز با توجه به افزایش فضای مجازی خوب است از این مسیر نیز در ترغیب و تشویق مردم به کتابخوانی استفاده شود.
حسینی

سید محمد حسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره کیفیت کتب عرضه شده در نمایشگاه و موقعیت آن گفت: با توجه به اینکه نمایشگاه برای نخستین بار در محل جدید برگزار می شود موقعیت خوبی دارد که ما از شورای شهر و شهرداری تهران تشکر می‌کنیم.

 

وی افزود: در مجموع کتب نمایشگاه منافع خوبی را برای اهل کتاب، تحقیق و پژوهش دارد که با حضور در این مکان می‌توانند با ناشران و نویسندگان از نزدیک آشنا شده و با آنها گفتگو کرده و نقطه نظرات خود را مطرح کنند.

 

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد درباره اهمیت برگزاری نمایشگاه کتاب، عنوان کرد: طبیعی است که برگزاری نمایشگاه سبب بهره‌مندی اهل علم و دانش می‌شود و امیدواریم بازدیدکنندگان استفاده لازم را از آن ببرند.

 

حسینی درباره میزان کارآمدی نمایشگاه کتاب برای طلاب و حوزویان اظهار داشت: از چندین غرفه مربوط به علوم حوزوی بازدید داشتم کتاب‌های خوبی را مشاهده کردم امید که با کارهای نو و ارزشمند پاسخگوی نیازهای روز جامعه و مردم باشند.

 

وی درباره استقبال مردم از نمایشگاه بیان داشت: با وجود اینکه نمایشگاه از مرکز شهر دور شده است اما استقبال مردم از آن بسیار خوب بوده است.

 

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد در پایان در خصوص گسترش مطالعه ضمن توصیه‌ای خاطرنشان کرد: مطالعه باید از دوران کودکی و  خانواده آغاز شود سپس در مراحل بعدی در مراکز آموزشی تبلیغ شود، امروز با توجه به افزایش فضای مجازی خوب است از این مسیر نیز در ترغیب و تشویق مردم به کتابخوانی استفاده شود./202/807/ب1

ارسال نظرات