۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲
کد خبر: ۴۲۶۶۳۴
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده:

مأموریت ما توانمندسازی زنان در تمام سطوح جامعه است

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: مأموریت مان را توانمندسازی زنان در تمام گروه های زنان در همه سطوح اعلام کرده ایم و متناسب با این مأموریت با همکاری دستگاه های اجرایی از جایگاه ستادی خود تفاهم نامه هایی را به امضا رسانده ایم.
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، شهیندخت مولاوردی، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده که برای افتتاح هشتمین نشست منطقه ای ترویج همکاری های شبکه ای سازمان های مردم نهاد به استان مرکزی سفر کرده است، شب گذشته در بدو ورود به استان مرکزی در نشست با اصحاب رسانه، گفت: سال پایانی کار دولت یازدهم برنامه های این معاونت در چارچوب برنامه پنجم و برنامه ششم توسعه که امید است بزودی در مجلس به تصویب برسد، دنبال می شود.

 

آخرین رایزنی های انجام شده درباره برنامه ششم توسعه

مولاوردی در رابطه با آخرین رایزنی های انجام شده درباره برنامه ششم توسعه این حوزه نیز افزود: این مهم قرار است در مجلس دهم بررسی شود چرا که مجلس نهم زمان کافی برای بررسی همه جانبه و دقیق آن نداشت و تصمیم گرفته شد که این امر به مجلس دهم موکول شود، امید است این برنامه در چند ماه ابتدایی مجلس دهم به تصویب برسد.

 

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده افزود: همچنین چندین لایحه در زمینه اشتغال و رفاه زنان از سوی این معاونت آماده شده که پس از تصویب دولت برای تصویب به مجلس دهم ارسال می شود.

 

مسائل مربوط به زنان ایران در نشست هیأت دولت

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده اظهار داشت: مسائل مربوط به زنان ایران در نشست هیأت دولت از سوی این معاونت ارائه و مقرر شده است با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی این سند تدوین و پس از جمع بندی نهایی برای تصویب به کمیسیون اجتماعی هیأت دولت ارائه شود.

 

مولاوردی خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال پایدار برای زنان دانش آموخته دانشگاهی و سرپرست خانوار از دیگر برنامه های این معاونت است که این برنامه ها در شورای عالی اشتغال در دست بررسی و تصویب قرار دارند.

 

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده بیان کرد: مأموریت مان را توانمندسازی زنان در تمام گروه های زنان در همه سطوح اعلام کرده ایم و متناسب با این مأموریت با همکاری دستگاه های اجرایی از جایگاه ستادی خود تفاهم نامه هایی را به امضا رسانده ایم که بعضا ادامه پیدا کرده و برخی در آستانه امضا است تا بتوانیم در راستای تحقق آنها اقدام کنیم و نهایتا به اهداف پیش بینی شده دست پیدا کنیم.

 

شایان ذکر است، افتتاح هشتمین نشست منطقه ای ترویج همکاری شبکه سازمان های مردم نهاد، بازدید از مراکز کارآفرینی زنان و مرکز ناباروری رویان اراک از برنامه های سفر مولاوری به استان مرکزی است./842/203/ب2

ارسال نظرات