۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۰
کد خبر: ۴۲۶۶۱۰

پیام مراکز و جمعیت های اسلامی به مناسبت شهادت فرمانده حزب الله

مراکز و جمعیت‎های اسلامی لبنان به مناسبت شهادت فرمانده حزب الله از سوی صهیونیست‎ها در سوریه پیام‎های جداگانه‎ای صادر کردند.
شهید مصطفی بدرالدین از فرماندهان حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا، شخصیت ها، مراکز و جمعیت های اسلامی لبنان با صدور پیام های جداگانه شهادت مصطفی بدرالدرین از فرماندهان حزب الله بر اثر حمله هوایی رژیم صهیونیستی به سوریه را به شدت محکوم کردند.

 

علمای جبل عامل

هدف قرار دادن سید مصطفی بدرالدین بر اثر حمله هوایی صهیونیستی در سوریه نشان دهنده لزوم وجود مقاومت برای آزادی کامل سرزمین و مقدسات اسلامی از لوث اشغالگران است. بدرالدین قسم خورد از سوریه برنگرد مگر اینکه به پیروزی رسیده یا شهید شود و هم اکنون با بدن پاک و خونین خود بازگشته و روحش به همراه ملائکه به سوی آسمان رفته است.

 

جنبش امت

شهادت مصطفی بدرالدین را به سید حسن نصرالله و همه نیروهای مقاومت و خانواده این شهید تسلیت گفته و تأکید می کنیم که این جنایت نمی تواند از اراده مجاهدان در راه مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن تکفیری و صهیونیستی بکاهد.

 

جمعیت شهر نبطیه

مسیر مقاومت با شهادت مصطفی بدرالدین در سرزمین جهاد مقابل تکفیری ها و صهیونیست ها به اعتلا رسیده و این شهادت به مثابه مدالی است که بر سینه مجاهدان نقش می بندد. همبستگی خود را با نیروهای مقاومت اعلام داشته و ایمان داریم که راه مقاومت همچنان با فداکاری و پایداری ادامه خواهد یافت.

 

جریان العروبیت 
شهادت فرمانده و مجاهد بزرگ، مصطفی بدرالدین را به سید حسن نصرالله و همه فرماندهان و نیروهای مقاومت اسلامی تبریک و تسلیت عرض می کنیم. این شهید نقش اساسی در تأسیس مقاومت و پیروزی های مستمر بر دشمن صهیونیستی و تکفیری داشت. شهادت بدرالدین در سوریه بهترین دلیل بر این مساله است که نیروهای مقاومت با خون و پیکر پک خود به دفاع از امت و اعراب می پردازند. راه و ارزش مقاومت به عنوان الگوی ما برای آزادی و دفاع از حقوق و وحدت باقی خواهد ماند.

 

التوحید العربی
شهادت مصطفی بدرالدین پرچم مقاومت را در راه عزت و کرامت بشریت به اهتزاز درآورد. این یک جنایت بزدلانه بود که می خواهد از مقاومت و نیروهایش که برای محافظت از کرامت اعراب و مسلمانان می جنگند، انتقام بگیرد. به این شهید و همه شهدایی که در راه مبارزه با اشغالگران صهیونیستی و گروه های تکفیری جان خود را از دست دادند، درود می فرستیم. شهید بدرالدین از فرماندهانی بود که هیچ هراسی از مرگ نداشت و پیشگام مجاهدان در راه دفاع از فلسطین به شمار می آمد.

 

مصطفی حمدان رییس جریان الناصرین
شهید مصطفی بدرالدین همانند شهید عماد مغنیه و شهید سمیر قنطار برای آزادی فلسطین و قدس به شهادت رسیدند. وی تأکید داشت که به سوریه برنمی گردد مگر اینکه پیروز شده یا به شهادت برسد. برخی به این شهید تهمت می زدند که الحریری را به قتل رسانده است، بنده اعلام می کنم اگر الحریری را به قتل رسانده ام، پس مصطفی بدرالدین نیز الحریری را کشته است.
پاسخ به این جنایت مطمئنا به موشک یا عملیات نظامی محدود نمی شود بلکه باید منتظر اقدامی بزرگ از سوی حزب الله بود. ترور شهید مصطفی بدرالدین نتیجه اطلاعاتی بود که به دست صهیونیست ها یا تکفیری ها رسید. این در حالی است که طرفداران مقاومت انتظار دارند حزب الله با موشک باران مراکز حساس سرزمین های اشغالی به این جنایت پاسخ دهند./980/ب912/د 

ارسال نظرات