۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۶
کد خبر: ۴۲۶۶۰۸
نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی:

شهدای جوان مدافع حرم رهروان حقیقی شهدای دفاع مقدس هستند

نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شهادت جمعی از شهدای مدافع حرم مازندران، گفت: شهدای جوان مدافع حرم نشان دادند که نسل جوان ما همان مسیر شهدای هشت سال دفاع مقدس را طی می کند.
علی اکبر ناصری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام علی اکبر ناصری، نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی شامگاه امروز در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم سید رضا طاهر با اشاره با تمجید از رشادت های مدافعان حرم، گفت: شهدای مدافع حرم مازندران دوباره فضای کشور را معطر به رایجه خوش شهادت کردند.

 

وی افزود: 13 شهید مدافع حرم لشکر همیشه قهرمان 25 کربلا و از جمله دو شهید شهرستان بابل،  نمایندگان شایسته مردم علوی مازندران در دفاع از حریم ولایت و خاندان پاک و مطهر پیامبر گرامی اسلام(ص) بودند.

 

عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی با اشاره به رشادت های لشکر 25 کربلا در طول دفاع مقدس، اظهار داشت: لشکر 25 کربلای مازندران در طول 8 سال جنگ تحمیلی با تقدیم بیش از 10 هزار شهید به عنوان یک لشکر ویژه و خط شکن مطرح بود.

 

وی ادامه داد: شهدای جوان مدافع حرم نشان دادند که نسل جوان ما همان راه و مسیر شهدای  هشت سال دفاع مقدس را طی می کند و اینبارخود را سپر و محافظ حریم عمه سادات کردند.

 

حجت الاسلام ناصری حضور مدافعان حرم در سوریه و عراق را تامین کننده امنیت کشور دانست و تاکید کرد: شهادت پر افتخار شهدای مدافع حرم به ویژه دو شهید شهرستان بابل، تامین کننده امنیت کشور است زیرا آنها با حضور در نقطه کانونی تروریسم در منطقه مانع از دست اندازی آنها به حریم نظام اسلامی شدند.

 

وی با اشاره به حمایت های نظام سلطه به ویژه آمریکا، کشورهای غربی به ویژه رژیم صهیونیستی از عناصر تروریست تکفیری، تصریح کرد: امروزعناصر تکفیری به نیابت از نظام های سلطه امنیت کشور های اسلامی و منطقه غرب آسیا را به خطر انداخته اند تا سلطه گران به اهداف پلید خود از جمله تضعیف امت اسلامی دست یابند.

 

نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی پیروزی آینده را پیروزی جریان مقاومت و تضعیف جبهه باطل دانست و افزود: جریان مقاومت اسلامی با شهادت شهدای این مسیر مقاوم تر و مستحکم تر می شود و آینده درخشانی با نابودی دشمنان اصلی امت اسلامی به ویژه رژیم جعلی صهیونیستی رقم خواهد خورد.

 

وی با تمجید از صبر و استقامت خانواده شهید طاهر، گفت: صبر، استقامت و پایداری شما در راه اسلام و انقلاب نشان دهنده عمق ایمان شما به ارزشهای والای اسلامی است و حقیقتا این اراده مستحکم شما برای دیگران درس آموز می باشد.

 

حجت الاسلام ناصری خاطرنشان کرد: برخلاف تصور دشمنان، ملت ما با پیروی از راه امام حسین(ع)، شاهد ابراز علاقه تعداد زیادی از جوانان برای حضور در سنگر دفاع از حریم اهل بیت هستیم./1313/202/ب2

 

ارسال نظرات