۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳
کد خبر: ۴۲۶۵۷۲
خطیب نماز جمعه دامغان:

شجره خبیثه آل سعود هر روز به نابودی نزدیک‌تر می‌شود

امام جمعه موقت دامغان گبه کارشکنی‌های گسترده و بی شرمانه رژیم مستبد و خود فروخته آل سعود و جلوگیری از تشرف حجاج ایرانی به آیین عبادی حج تمتع اشاره کرد و گفت: شجره خبیثه آل سعود هر روز به نابودی نزدیک‌تر می‌شود.
امام جمعه موقت دامغان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، حجت الاسلام والمسلمین احمد فوادیان امام جمعه موقت این شهرستان، ظهر امروز در خطبه‌های نماز وحدت بخش و دشمن شکن جمعه این هفته دامغان که با حضور پرشور مردم ولایتمدار در مصلای امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد، با تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه، به 24 اردیبهشت‌ماه سالروز سالروز صدور فتوی آیت الله میرزای شیرازی در مسیر مبارزه با استبداد و استعمار سیاسی و اقتصادی اشاره کرد و اظهار داشت: این عالم مجاهد قدرت مرجعیت دینی و فتوی را جهانیان نشان داد.

 

خطیب نماز جمعه دامغان خاطر نشان کرد: «سونامی دینی» فتوای آیت الله میرزای شیرازی تا عمق دربار قاجار پیش رفت و آنگاه بود که حکام سرسپرده آن دوران و اربابان انگلیسی و غربی شان دریافتند که مرجعیت شیعی و اعتقادات مردم دیندار ایران بزرگ ترین مانع در برابر امیال و اعمال مستکبرانه و شیطانی آنها است.

 

وی در ادامه به 26 اردیبهشت مقارن با یوم النکبه اشاره کرد و گفت: روز نکبت، سالروز فاجعه اشغال فلسطین از سوی رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی، از سیاه‌ترین روزهای جهان اسلام و تاریخ بشر است، زاد روز غده‌ای سرطانی که با هوشیاری و وحدت مسلمانان شاهد محو آن خواهیم بود.

 

امام جمعه موقت دامغان تصریح کرد: پرونده این رژیم غاصب، تروریست و تروریست پرور و ضد انسانی از 68 سال پیش تاکنون، پس از اعلام موجودیت این رژیم جعلی مملو از قتل، شرارت و جنایات بی‌شمار است، حکومت متجاوزی که کشتار کودکان و زنان بیگناه و قتل عام جوانان و کهنسالان تنها افتخار حیوانی ثبت شده در تاریخ جعلی آنها است.

 

حجت الاسلام والمسلمین فؤادیان در بخش دیگری از سخنان خود، به کارشکنی‌های گسترده و بی شرمانه رژیم مستبد و خود فروخته آل سعود و جلوگیری از تشرف حجاج ایرانی به آیین عبادی حج تمتع اشاره کرد و افزود: آل سعود جنایتکار مصداق بارز آیه بیست و پنجم سوره مبارکه حج هستند، آنانکه مسلمانان را از حضور در مسجد الحرام و زیارت خانه خدا محروم می‌کنند و خداوند آنان را با عذابی دردناک مجازات خواهد کرد.

 

خطیب نماز جمعه امروز دامغان اضافه کرد: حکام دست نشانده عربستان سعودی کینه توزی و عناد خود با ملت آزاده و عزت‌مدار ایران اسلامی را به اوج رسانده‌اند زیرا مردم و نظام اسلامی ما همچون بسیاری از کشورهای منطقه که برق زر‌های آل سعود چشم آنها را گرفته یا مرعوب برق شمشیر آنها شده‌اند، با سیاست‌های ضد اسلامی و انسانی آنها همراهی نکردند و پیروی از اسلام ناب محمدی را سرلوحه سیاست‌های خود قرار دادند./977/201/ب2

ارسال نظرات