۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۴۲۶۵۵۴
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا:

 روحیه جهادی بسیجیان مهم ترین عامل چیرگی بر دشمنان است

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) با بیان اینکه روحیه جهادی بسیجیان مهم ترین عامل چیرگی بر دشمنان است، گفت: شعار و ایده روحیه جهادی در درون همه اقشار بسیج نهفته است.
سردار اوصانلو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، سردار سرتیپ محمدتقی اوصانلو، فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) امروز در آیین صبحگاه اقتدار بسیجیان ارومیه روحیه جهادی بسیجیان را مهم ترین عامل در چیرگی بر دشمنان برشمرد و افزود: شعار و ایده روحیه جهادی در درون همه اقشار بسیج نهفته است، باید این روحیه را پرورش داد و از آن در هر مکانی و زمانی از کارهای اقتصادی گرفته تا فرهنگی و رزم بهره برد.

 

وی با اشاره به ایستادگی مردم ایران اسلامی در مقابل متجاوزان عراقی افزود: توان دفاعی و ایستادگی رزمندگان جمهوری اسلامی در دوران جنگ تحمیلی دشمنان انقلاب و نظام را متحیر کرده بود و امروز نیز بسیاری از افراد از روحیه بالای جهادی نیروهای ما شگفت زده اند چرا که هر فرد رزمنده ایرانی برابر صد نفر توان ایستادگی و مقاومت دارد.

 

سرادار اوصانلو تصریح کرد: در طول دوران دفاع مقدس ما یک وجب از خاک کشور را به دشمنی که دارای حمایت غرب و شرق بود، ندادیم، ما راه مقاومت و مبارزه را  یاد گرفتیم و امروز ثمره همه دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس را به عینه می بینیم.

 

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) گفت: نباید هشدار امام راحل(ره) بعد از پذیرش قطعنامه را درباره افزایش دشمنی های استکبار با ایران اسلامی فراموش کرد، امام پیش بینی کرده بودند دشمنان دست از سر ملت ایران بر  نخواهند داشت چرا که اسلام همواره منافع و دستاوردهای آنها را تحت تاثیر قرار می دهد.

 

سردار اوصانلو اظهار داشت: امروز آمریکا در کشورهای مختلف به وسیله مزدورانش تلاش می کند تا از صدور اسلام به نقاط مختلف جهان جلوگیری کند تا جمهوری اسلامی تنها مانده و حتی نابود شود.

 

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) یادآور شد: فرزندان ایران اسلامی که در سال های دفاع مقدس با جان و دل می جنگیدند، دیروز در خرمشهر و امروز به شکلی دیگر به دفاع مشغولند و آمریکا و صهیونیستها را به خاک مذلت می  نشانند.

 

وی با اشاره به شهادت و اسیر شدن تعدادی از رزمندگان سپاه در منطقه خان طومان سوریه، گفت: هم اکنون رسانه های مختلف درصدد ناموفق نشان دادن عملیات رزمندگان اسلام در منطقه خان طومان سوریه هستند در حالی که این روستا تنها سه درصد از تصرفات رزمندگان در جنوب حلب بوده است.

 

سردار اوصانلو افزود: در خان طومان همه دشمن وارد میدان مبارزه شد و ما می بینیم که آمریکایی ها، عربستانی ها و قطری ها کمک های بسیاری به تروریستها ارائه می کنند و تجهیزات خود را در اختیار آنها قرار می دهند.

 

گفتنی است، رزمایش 30 هزار نفری گردانهای الی بیت المقدس آذربایجان غربی در دو مرحله و از روز گذشته در سراسر استان آغاز شده است./936/202/ب2

ارسال نظرات