۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۴۲۶۵۴۰
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران:

شهدای مدافع حرم سند زنده بودن روحیه ایثار و شهادت طلبی در جامعه هستند

نایب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که شهدای مدافع حرم بهترین گواه و سند زنده بودن روحیه ایثار و شهادت طلبی در ملت ایران هستند، گفت: با خون هر شهیدی که در راه دفاع از اسلام و حریم اهل بیت(ع) به زمین ریخته می‌شود، هزاران نفر دیگر آماده برداشتن پرچم دفاع از اسلام هستند.
امام جمعه فریدونکنار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فریدونکنار، حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی، نایب رییس شورای حوزه علمیه مازندران امروز در نخستین مراسم یادبود دومین شهید مدافع حرم فریدونکنار در مسجد بقیه‌الله شهرک ایثارگران این شهرستان با بیان این که آنهایی به بهشت خداوند می‌رسند که از قید و بند دنیا رها شوند، تصریح کرد: آمریکا و استکبار در هر زمانی که شاهد پیشروی رزمندگان مقاومت باشند آنها را به میز مذاکره دعوت می‌کنند که در این آتش‌بس ایران مخالف بود و آینده‌ روشنی را برای آن نمی‌دید.

 

امام‌جمعه فریدونکنار با اشاره به این‌که آتش‌بس یک توطئه بود، خاطرنشان کرد: زمانیکه آتش‌بس میان دو گروه برقرار می‌شود گروهی نیز نظارت آن را برعهده می‌گیرد تا در صورت تخلف داوری کند اما در این موضوع همچین کاری صورت نگرفت.

 

نایب رییس شورای حوزه علمیه مازندران گفت: منطقه خان‌طومان بار دیگر نشان داد که نباید به دست مخملی و تزیین شده دشمنان اعتماد کرد چون دشمنان قسم خورده اسلام ناب تنها به دنبال نابودی اسلام ناب شیعی هستند.

 

حجت الاسلام جلالی با اشاره به مذاکره ایران با کشورهای غربی در موضوع هسته‌ای، تصریح کرد: در این موضوع نیز نمی‌توان به توطئه و پیمان‌شکنی استکبار ایمان داشت، باید با چشم باز و بیداری هوشمندانه مراقب خنجرهای مسموم و پنهانی دشمنان باشیم چون آنها هرگز به امنیت و اقتدار و پیشرفت ما راضی نیستند و اگر بخواهیم بر خیانت و کارشکنی دشمنان با خوش خیالی چشم ببندیم و اعتماد کنیم، شکست می‌خوریم.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این‌که رزمندگان حق به هیچ عنوان شکست نمی‌خورند، اظهار کرد: در این میان مجامع بین‌المللی، سازمان، مدعیان حقوق بشر سکوت کردند و کسانی که برای کشته شدن تعدادی از مردم اروپا اشک تمساح می‌ریختند، داعش و تروریست‌ها را جبهه انقلابی معتدل می‌نامند.

 

نایب رییس شورای حوزه علمیه مازندران افزود: چرا این مدعیان برای نقض این آتش‌بس اعتراض نمی‌کنند، آنهایی که مدافع حقوق بشر و آزادی هستند چرا در جنایت خان‌طومان سکوت کرده‌اند.

 

امام‌جمعه فریدونکنار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این‌که همه توان و سرمایه گذاری تلاش ضربه زدن به اسلام است، گفت: تا زمانی‌که رژیم صهیونیستی وجود داشته باشد امنیت این منطقه برقرار نمی‌شود.

 

حجت الاسلام جلالی تأکید کرد: اسلام‌هراسی، شیعه هراسی و ایران هراسی از اهداف دشمن است و امروز اگر این جوانان در جبهه‌های جنگ حاضر نشوند باید در خاک ایران اسلامی با آنها بجنگیم.

 

استاد حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم حافظ عزت و اقتدار ملت ایران و جوامع اسلامی هستند آنان امنیت را برای ملت به ارمغان آورده وب ا خون خود از عزت اسلام پاسداری می‌کنند.

 

وی بیان داشت: با خون هر شهیدی که در راه دفاع از اسلام و حریم اهل بیت(ع) به زمین ریخته می‌شود، هزاران نفر دیگر آماده برداشتن پرچم دفاع از اسلام هستند و می‌بینیم که فرهنگ ایثار و شهادت در بین آحاد ملت زنده‌تر می‌شود.

 

نایب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که شهدای مدافع حرم بهترین گواه و سند زنده بودن روحیه ایثار و شهادت طلبی در ملت ایران هستند، ادامه داد: شهادت پاک ترین و عزیز ترین فرزندان مردم ایران در سوریه نشان از آن دارد که آرمان ها و اصول اولیه انقلاب اسلامی ایران با گذشت بیش از سی و هفت سال از عمر با برکت این نظام الهی همچنان با تمام توان دنبال می شود.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که شهدای مدافع حرم مایه عزت و آبروی جمهوری اسلامی ایران، بعنوان کشور پرچم دار مبارزه با تروریسم در منطقه، هستند، تصریح کرد: تنها گزینه کشورهای محور مقاومت در برابر تروریست های تکفیری صهیونیستی ایستادگی و مقاومت است./950/202/ب2

ارسال نظرات