۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۴
کد خبر: ۴۲۶۵۰۴
قاسمی:

اسلام بدون مرز است

فعال فرهنگی و سیاسی با بیان این که اسلام بدون مرز است، گفت: ما افغانستان و بحرین و ایران نداریم بلکه امپراتوری اسلام داریم که مروج آن روح الله خمینی(ره) است.
مدافع حرم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مراسم تجلیل از فعالان هنری و رسانه ای مدافع حرم با حضور پرشور خانواده های شهیدان مدافعان حرم امشب در فرهنگسرای انقلاب برگزار شد.


سردار سعید قاسمی، در این مراسم به برنامه ریزی های دشمنان اسلام برای مقابله با مسلمانان اشاره و اظهار کرد: در طول 4 سال گذشته بحران هایی برای افغانستان ایجاد شد و سپس با پدیده اشغال طالبان و در ادامه نیز با گروه های تکفیری و داعش روبرو شدیم.
 

این استاد دانشگاه به حمایت بنیانگذار انقلاب از مردم افغانستان در زمان انقلاب اشاره و ابراز کرد: در زمان انقلاب امپراتوری غرب به امام خمینی(ره) اعلام کرد که شما از حمایت افغانستان دست بکشید تا ما با شما مساعدت کنیم اما امام بیان می کنند که ما هیچ گاه وارد این چنین داد و ستد کثیف نمی شویم که افغانستان را بفروشیم و حمایت استکبار را داشته باشیم.
 

وی به وجود آمدن جریان های معارض از جمله مجاهدین خلق و طالبان را از پس لرزه های زلزله بزرگ انقلاب اسلامی دانست و گفت: مجاهدین خلق خارجی نبودند اما به دلیل ورود جریان نفوذی به مقابله با انقلاب پرداختند جریان طالبان نیز همین تحلیل حاکم است و همه این مباحث از پس لرزه های زلزله بزرگ انقلاب اسلامی است.
 

قاسمی افزود: انقلاب اسلامی و این حرکت مدافعان حرم موجب ایجاد گروه های انحرافی برای مقابله با آن ها شد.
 

این فعال فرهنگی و سیاسی تصریح کرد: اگر در برابر کدخدا تسلیم شده و تعظیم کنیم آیا باز هم با ما کار خواهند داشت؟ تیم جدید انحرافی با افکار انحرافی معتقدند که اگر با اروپا و ابرقدرت های دنیا تعامل داشته باشیم می توانند تنش ها را کاهش دهند و پول و ثروت ها را برگردانند.
 

وی به تفکر والای مادر مدافعان حرم اشاره کرد و گفت: مادران مدافعان حرم عمق مسائل سیاسی و شرایط پیچ تاریخی را درک کرده اند و فرزند خود را به میدان می فرستند.
 

قاسمی ادامه داد: اگر مسؤولان جمهوری اسلامی ایران قدرت واقعی شیعیان هزارجاتی را درک می کردند، به عنوان اتباع بیگانه سرخود را کلاه نمی گذاشتند و انرژی اتباع بیگانه را برای کشاورزی، ساخت و ساز، لوله کشی و پروژه های نفتی استفاده نمی کردند، امروز در قلب اروپا برای تسخیر سنگرهای کلیدی چشم انتظار بودند به جای این که در جلسات حضور پیدا کنند و سعودی ها برای حج آن ها را تحقیر کنند.


این استاد دانشگاه با بیان این که اسلام بدون مرز است، گفت: ما افغانستان و بحرین و ایران نداریم بلکه امپراتوری اسلام داریم که مروج آن روح الله خمینی(ره) است و لشکر فاطمیون با خون جوشان خود جبهه اسلام را تثبیت کردند و استکبار را شکست دادند.

 

گفتنی است در این مراسم از فعالان هنری و رسانه ای مدافعان حرم تجلیل شد و مستند ابوحامد(شهید علیرضا توسلی) نیز اکران شد./202/1310/ب1

ارسال نظرات