۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰
کد خبر: ۴۲۶۴۵۶
همزمان با ولادت امام سجاد؛

بیمارستان امام زین العابدین در کربلا افتتاح شد

بیمارستان امام زین العابدین (ع) با حضور نماینده حضرت آیت الله سیستانی در کربلا افتتاح شد.
افتتاح بیمارستان امام زین العابدین در کاربلا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، بیمارستان امام زین العابدین(ع) همزمان با ولادت امام چهارم حضرت سجاد(ع) در کربلا افتتاح شد.


مراسم افتتاح این بیمارستان یکی دیگر از برنامه‎های دوازدهمین جشنواره بین المللی بهار شهادت بود که با حضور حجت الاسلام شیخ عبدالمهدی کربلایی، نماینده حضرت آیت الله سیستانی و تولیت شرعی آستان مقدس حسینی (ع) برگزار شد.


حجت الاسلام کربلایی پس از افتتاح این بیمارستان گفت: بیمارستان زین العابدین (ع) با هدف خدمت رسانی متفاوت و بهتر به بیماران و رفع نیاز از آنان برای سفر به خارج از کشور جهت درمان ساخته شد.


وی با اشاره به کمک آستان مقدس حسینی و حمایت موسسه خیریه الکوثر برای ساخت این بیمارستان خاطرنشان کرد: آستان مقدس حسینی این بیمارستان را در راستای کمک و یاری رسانی به دستگاه و ارگان‎های درمانی دولت در استان نجف اشرف ساخته است.


حسین علی مجید، رییس بیمارستان حضرت زین العابدین (ع) در مراسم افتتاحیه گفت: این بیمارستان دارای 120 تخت است و در 18 زمینه تخصصی به بیماران خدمت رسانی می کند.


وی تصریح کرد: زنان و زایمان، جراحی چشم، بینی، پلاستیک، درمان شکستگی، جراحی زیبایی برای اعضای بسیج مردمی و قلب بخشی از خدماتی است که در این بیمارستان ارائه می شود./994/ب902/د

 

ارسال نظرات