۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۴۲۶۴۱۱
حجت الاسلام والمسلمین تکیه ای:

خدمت در عرصه مهدویت توفیق بزرگی است

حجت الاسلام والمسلمین تکیه ای گفت: فعالیت در عرصه مهدویت افتخار بزرگی است که نصیب هر کسی نخواهد شد و خادمانی که در این عرصه فعالیت می کنند باید شکرگذار خداوند باشند که توفیق خدمت نصیب آن ها شده است.
مهدویت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا تکیه ای، در همایش خادمان مهدوی که در مجتمع فرهنگی یاوران ولایت برگزار شد، با بیان اینکه فعالیت در عرصه مهدویت افتخار بزرگی است که نصیب هر کسی نخواهد شد، اظهار کرد: خادمانی که در این عرصه فعالیت می کنند باید شکرگذار خداوند باشند که توفیق خدمت نصیب آن ها شده است.

 

وی با بیان اینکه مهدویت و انتظار، مفاهیم بسیار زیادی دارد، افزود: ما در جشن های نیمه شعبان باید تلاش کنیم تا مفاهیم و درس های مهدویت را برای مردم بازگو کنیم.

 

فعال عرصه مهدویت با اشاره به فعالیت های دشمنان در راستای کمرنگ کردن جشن های نیمه شعبان، تصریح کرد: دشمنان تمرکز بسیار زیادی بر موضوع مهدویت انجام داده اند و با ایجاد شبهه سعی دارند تا نسل جوان را به گمراهی بکشانند.

 

وی ادامه داد: امروز وظیفه سنگینی بر دوش خادمان مهدویت نهاده شده است و ما باید سعی کنیم تا واقعت و شیرینی درس های مهدویت را به مردم و بویژه نسل جوان بچشانیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین تکیه ای با بیان اینکه ما باید توجه داشته باشیم که هیچگونه اعمال و فعالیت های ما از دید خداوند و اهل بیت، مخفی نخواهد ماند، بیان کرد: هرکسی که در راه ترویج مهدویت قدم برمی‌دارد نزد خداوند اجر و ثواب بسیار زیادی خواهد داشت./858/پ202/ی

 

ارسال نظرات