۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۴۲۶۴۰۱

روحانی شیعه بحرین همچنان در حبس انفرادی است

خانوده روحانی بحرینی با بیان اینکه شیخ المنسی از ابتدای دستگیری تاکنون در سلول انفرادی به سر می برد، نسبت به وضعیت سلامتی وی ابراز نگرانی کردند.
شیخ محمد المنسی امام جماعت مسجد الزهراء منامه بحرین

به گزارش خبرگزاری رسا، خانواده حجت الاسلام محمد المنسی، روحانی انقلابی بحرینی و امام جماعت مسجد الزهراء منامه که در بند رژیم آل خلیفه است، از وضعیت سلامتی وی ابراز نگرانی کردند.

 

خانوداه المنسی تاکید کردند: شیخ محمد المنسی از ابتدای دستگیری در سلول انفرادی در زندان الحوض الجاف به سر می برد و علت این اقدام ماموران امنیتی مبنی بر حبس انفرادی او مشخص نیست.

 

رسانه های انقلابی بحرینی این اقدام رژیم آل خلیفه را در راستای اعمال فشار و بد رفتاری با زندانیان سیاسی و انقلابی دانسته و افزودند: رژیم حاکم باید دست از سیاست انتقام و سرکوب گری بردارد و به سرعت این روحانی انقلابی را از بند اسارت رها کند.

 

 این رسانه ها با بیان اینکه دستگیری روحانیان انقلابی نمی تواند اندیشه انقلاب را خاموش کند، تاکید کردند: رژیم آل خلیفه از دستگیر افراد انقلابی به عنوان یک ابزار سیاسی برای اهداف سیاسی خود در مقابله با انقلابیان بهره می گیرد اما این ابزار کارایی خود را از دست داده است.

 

خانوداه شیخ محمد المنسی شکایت رسمی خود را سه روز پیش به اداره کل دادستانی بحرین اعلام کرده اند اما تاکنون هیچ اقدامی از سوی این مرکز صورت نپذیرفته است.


 
گفتنی است دادستانی بحرین در هفدهم آوریل سال 2016 میلادی، حجت الاسلام محمد المنسی را به اتهام تحریک مردم علیه نظام و توهین به وزیر کشور بحرین دستگیر کرده و تا کنون وی در سلول انفرادی به سر می برد./1321/ب903/د

 

 

ارسال نظرات