۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴
کد خبر: ۴۲۶۳۹۸

آرم انجمن علمی استادان حوزه‌های علمیه خواهران رونمایی شد

۱۱ استاد برتر رشته ادبیات عرب ظهر امروز در اولین جشنواره علمی استادان حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور مورد تجلیل قرار گرفتند.
طلاب خواهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ظهر امروز در اولین جشنواره علمی اساتید حوزه های علمیه خواهران از ۱۱ استاد برتر  در رشته ادبیات عرب تجلیل شد و همزمان با این مراسم آرم انجمن علمی اساتید رونمایی شد.

 

در این مراسم بانو مجتهده معصومه گل گیری به عنوان یکی از استادان برتر حوزه های علمیه خواهران با حضور آیت الله مؤمن، نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری و حجت الاسلام محمد رضا جمشیدی ، مدیر حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور تجلیل شد.

 

همچنین مژگان ساجدی از مدرسه فاطمیه(س) یاسوج، اختر اولاده از مدرسه الزهرا(س) اراک، مهدیه شاه حسینی ازمدرسه فاطمیه(س) درچه، مرضیه خزائیل ازمدرسه فاطمیه(س) نجف آباد در بخش نحو و مینا پارسافرد از مدرسه فاطمه الزهرا(س) بیجار، مرضیه یاری خواه از مدرسه فاطمیه(س) یاسوج از اساتیدی بودند که در این مراسم مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

افزون بر این فرشته اسدی از مدرسه فاطمیه(س) شهرکرد، اسماء لطف آبادی از مدرسه فاطمه الزهرا(س) کرند غرب در بخش صرف، وجیهه زارع از مدرسه فاطمه الزهرا(س) شیراز،مریم علیزاده ازمدرسه فاطمیه(س) کرج و سهیلا خائفی مدرسه از کوثر(س) اصفهان در بخش علوم بلاغی از دیگر استادانی بودند که در این جشنواره علمی تجلیل شدند.

 

در این مراسم از آرم انجمن علمی استادان حوزه های علمیه خواهران کشور رونمایی شد و این انجمن علمی به صورت رسمی کار خود را از امروز آغاز کرد./۹۶۸/پ203/ی

 

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
موسسه صحیفه سجادیه
Iran, Islamic Republic of
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸
تشکر از خواهر معصومه گل گیری و همکارانشان از طرف کانون فرهنگی بانو مجتهده معصومه لطفی سرگزی
0
0