۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۴۲۶۳۹۴
امام جمعه دورود:

خودباوری در کشور از برکات دوران دفاع مقدس بود

امام جمعه دورود با بیان این که دوران دفاع مقدس ایثار و ازخودگذشتی جوانان و آحاد جامعه در جبه های جنگ نرم پیروزی و استقلال و امنیت را در کشور به وجود آورد، گفت: این دوران برکات فراوانی برای ما داشت و خودباوری یکی از این برکات است.
امام جمعه دورود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام رضا حقیان، امام جمعه دورود، ظهر امروز، در برگزاری سومین کنگره بزرگداشت 262 شهید شهرستان نورآباد که در مصلی نورآباد برگزار شد، گفت: صبر و شکیبایی خانواده های شهدا و جانبازان ستودنی است.

 

وی افزود: اگر ایثار، از خودگذشتی و استقامت شهدا و جانبازان نبود اکنون از نعمت استقلال و آزادی بی بهره بودیم، امروز استقلال و امنیت ما حاصل خون پاک شهدا و جانفشانی ایثارگران و جانبازان است.

 

حجت الاسلام حقیان با اشاره به دوران دفاع مقدس و استقامت رزمندگان یادآور شد: در این دوران ایران با کمترین تجهیزات در برابر دشمن بعثی که مورد حمایت قدرت های بزرگ دنیا بود ایستادگی کرد.

 

وی در ادامه با بیان این که رزمندگان لرستانی در دوران دفاع مقدس خوش درخشیدند، اظهار داشت: عملیات حاج عمران نمونه شاخصی از ایثارگری و تلاش رزمندگان لرستانی است که با شجاعت در مقابل حمله دشمن جانانه ایستادند.

 

امام جمعه دورود برگزاری یادواره شهدا را فرصتی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خواند و گفت: امید است در سایه برگزاری این یادواره ها و تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت روحیه خودباوری جوانان تقویت شود.

 

وی با بیان این که خودباوری در کشور از برکات دوران دفاع مقدس بود، خاطرنشان کرد: حفظ و تقویت روحیه خودباوری موجب پیشرفت در عرصه های گوناگون شده و بهترین راه مصون سازی جوانان در برابر هجمه های فرهنگی است.

 

گفتنی است، مراسم یادواره 262 شهید والا مقام و سه شهید گمنام شهرستان نورآباد با حضور با حضور مسؤولان، خانواده های شهدا، رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس در مصلی نورآباد برگزار شد./9459/202/ب3

فاطمه ملکی
ارسال نظرات