۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۴۲۶۳۸۹
مدیر مرکز تخصصی زینبیه خرم آباد:

جهاد علمی و فرهنگی راهکار مقابله با تهاجم فرهنگی است

مدیر مرکز تخصصی زینبیه(س) خرم آباد با بیان این که با توجه به هجمه های فرهنگی غرب و تلاش دشمن در جبهه جنگ نرم کار از دفاع در این عرصه گذشته است، گفت: اکنون زمان حمله به آن رسیده است و جهاد علمی و فرهنگی راهکار مقابله با تهاجم فرهنگی است.
هجمه فرهنگی

مهین بیرانوند، مدیر مرکز تخصصی زینبیه(س) خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: فضای امروز جامعه در موقعیتی قرار گرفته است که مورد هجمه های فرهنگی دشمن قرار دارد.

 

وی با بیان جایگاه حوزه های علمیه، روحانیت و مبلغان در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی و بصریت افزایی در جامعه افزود: با تبیین ارزش های اسلامی باید جلوی مسموم شدن فضای جامعه را گرفت.

 

بیرانوند عنوان داشت: آگاهی بخشی در جامعه مهم ترین و بهترین راهکار خنثی سازی هجمه های فرهنگی دشمن است و در این راستا باید باورهای نسل جوان را تقویت بخشید.

 

وی با اشاره به تلاش دشمن در فضای مجازی، ماهواره ها و دیگر ابزار تبلیغاتی خاطرنشان کرد: هدف دشمن بی بند و باری، تضعیف روحیه خودباوری جوانان، کمرنگ کردن ارزش های دینی و اعتقادی آحاد جامعه به ویژه نسل جوان است.

 

بیرانوند با تأکید بر ضرورت حمله به تهاجم فرهنگی برای حفظ جامعه و جوانان از آسیب های آن عنوان داشت: نباید اجازه داده شود که فرهنگ تربیتی دشمن اثر بگذارد.

 

وی در ادامه اظهار داشت: با آگاهی بخشی در جامعه و در سایه حفظ روحیه انقلابی باید جهاد علمی و فرهنگی برای مقابله با تهاجم فرهنگی غرب صورت گیرد.

 

تقویت بنیه علمی و معنوی از وظای مهم یک طلبه است

 

مدیر مرکز تخصصی زینبه(س) خرم آباد با اشاره به وظایف یک طلبه انقلابی بیان داشت: تقویت بنیه علمی و معنوی مهم ترین وظیفه طلاب است.

 

وی داشتن هدف مشخص را از دیگر ضروریات برای موفقیت یک طلبه عنوان کرد و گفت: داشتن هدف والا و مشخص موجب می شود طلبه برای رسیدن به آن تلاش کرده و مسیر مشخصی را بگذراند./9459/302/ب3

فاطمه ملکی
ارسال نظرات