۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۴۲۶۳۵۸
مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان:

دشمنان در صدد سست کردن بنیان های دینی جامعه هستند

مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان با اشاره به تلاش دشمنان در زمینه مقولات دینی در جامعه، گفت: امروز دشمن با وارد کردن شبهات فراوان، تلاش دارد بنیان های دینی را سست کند و این همان نکته ای است که رهبر انقلاب نیز بارها نسبت به آن هشدار داده است.
حجت الاسلام صفی یاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت‌الاسلام مسعود صفی یاری، مدیر اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان، امروز در نشست هم اندیشی راهبردهای فرهنگی طرح بصیرت، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به ظرفیت بالای شبکه تبلیغی استان، گفت: شبکه تبلیغی ظرفیت بسیاری خوبی برای توسعه برنامه های فرهنگی و دینی داشته و باید ضمن به روز کردن مطالب، ظرفیت ها را به فعلیت برسانیم.

 

وی در ادامه با بیان این که جریانی درصدد تحریف اندیشه های شهید مطهری به نفع جریان خود است اظهار داشت: شهید مطهری تجسم مقابله با تحریف بود و متأسفانه امروز شاهدیم اندیشه های خود آن شهید بزرگوار تحریف می‌شود؛ چرا که شهید مطهری علل عقب ماندگی جوامع مسلمین را فهم غلط از دین می دانست.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی زنجان با بیان این که اگر ما به جوانان آب زلال و معرفت دینی بدهیم آنان از آب آلوده مصرف نمی کنند خاطر نشان کرد: باید منابع زلال دینی به قشر جوان جامعه تزریق شود؛ چون در غیر این صورت دشمن و شبکه های ماهواره ای برای ما نسخه می پیچند.

 

وی در ادامه با اشاره به رهنمودهای رهبر انقلاب در مواجهه با دشمن گفت: مقام معظم رهبری درباره هجمه های دشمن بارها تأکیدات لازم را گوشزد کرده و اعلام کرده اند که ما در حال حاضر در جنگ اقتصادی هستیم و باید در آرایش جنگی قرار بگیریم، چرا که دشمن در حال حاضر در صحنه است و با جدیت کار می‌کند.

 

حجت‌الاسلام صفی یاری در ادامه ضمن ابراز خرسندی از فعالیت مبلغات زنجانی افزود: خوشبختانه مبلغات طرح بصیرت ظرفیت خوبی در رفع شبهه زدایی در سطح جامعه داشته و باید با طرح جهادی وارد عرصه شوند، چرا که امروز دشمن با وارد کردن شبهات زیاد، تلاش دارد بنیان های دینی را سست کند و این همان نکته ای است که رهبر انقلاب نیز بارها آن را تأکید نموده است.

 

وی در پایان با اشاره به لزوم گسترش فعالیت های میدانی تصریح کرد: باید وارد حوزه های میدانی شد و مردم را در جریان توطئه های دشمن قرار داد؛ چرا که امروز دشمن شفاف عمل کرده و برخی ها هم که پشتوانه هایی در بیرون مرزها دارند امروز کار می‌کنند تا مردم را از مسیر اصلی انقلاب مأیوس کنند./202/949/ب1

ارسال نظرات