۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۴۲۶۳۵۶
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی زنجان:

بسیاری از آسیب های اجتماعی با پاسخگویی طلاب به شبهات برطرف می‌شود

حجت‌الاسلام مصائبی با اشاره به این که با پاسخ به شبهات می توان جلوی بسیاری از آسیب ها را گرفت، گفت: سامانه پاسخگویی رایگان تبلیغات اسلامی آماده پاسخ گویی به سؤالات مردم در حوزه مسائل دینی است.
نشست هم اندیشی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت‌الاسلام ولی الله مصائبی، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان، امروز در نشست راهبردهای طرح بصیرت در زنجان با اشاره به فعالیت های کلان ماهواره، گفت: امروز ماهواره ها درصدد غیرت زدایی از مردم هستند و در این راستا تلاش های جدی می کنند.

 

وی در ادامه با بیان این که حوزه های علمیه بازوان توانمند ولایت هستند ابراز داشت: با همکاری مبلغان و مبلغات زنجان تلاش می‌شود ضمن آگاهی بخشی به جامعه، درصدد خنثی کردن توطئه های فرهنگی و فکری دشمنان باشیم؛ چرا که امروز آسیب های زیادی در فضای مجازی وجود داشته و این حوزه تبدیل به گوساله سامری شده و درصدد سست کردن اعتقادات مردم است.

 

حجت‌الاسلام مصائبی در ادامه با اشاره به تلاش های گسترده دشمن برای روحانیت زدایی در جامعه تصریح کرد: امروز هدف دشمن تضعیف قرآن، تعطیلی مجالس اهل بیت (ع) و جدایی روحانیت از مردم است که در این راستا فعالیت زیادی نیز از سوی آنها انجام شده و می شود.

 

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به این که با پاسخ به شبهات می توان جلوی بسیاری از آسیب ها را گرفت اظهار داشت: سامانه پاسخگویی رایگان سازمان تبلیغات اسلامی آماده پاسخ گویی به سؤالات مردم در حوزه مسائل دینی است.

 

وی در ادامه با اشاره به تلاش این اداره کل در راستای تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب افزود: امروز مطالبات از تبلیغات اسلامی بالا است و تلاش می‌شود در تحقق مطالبات مقام معظم رهبری بیش از پیش تلاش شود؛ از این رو توانمند سازی مبلغات زنجان در قالب برگزاری کارگاه های آموزشی در حوزه مشاوره، از جمله اقدامات خوب تبلیغات اسلامی زنجان است.

 

حجت‌الاسلام مصائبی در ادامه با اشاره به پتانسیل بالای حلقه های صالحین گفت: باید مربیان اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان در طرح صالحین نیز ورود پیدا کنند، چرا که این طرح مخاطبان داشته و در قالب این طرح این امکان وجود دارد که اجرای برنامه ها به خود مردم سپرده شود تا به مردمی برگزار شدن برنامه ها کمک کند.

 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان در پایان با اشاره به برگزاری طرح های دینی و فرهنگی در محلات اظهار داشت: با اجرای طرح های فرهنگی و دینی در محلات امیدواریم شاهد توسعه بیش از پیش فرهنگ دینی و کاهش آسیب ها در جامعه باشیم.

 

گفتنی است؛ در ادامه این نشست، برخی از مبلغات و فعالان فرهنگی زنجانی حاضر در برنامه نیز به بیان دیدگاه ها و طرح های خود در برخی از مقولات مورد بحث پرداختند./949/202/ب1

ارسال نظرات