۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷
کد خبر: ۴۲۶۳۱۷

مراسم تجلیل از پدران جانباز و ایثارگر دانشجویان پردیس رضوان دانشگاه امام رضا برگزار شد

مراسم تجلیل از پدران جانباز و ایثارگر دانشجویان پردیس رضوان دانشگاه امام رضا(ع) با حضور خانواده شهدای مدافع حرم برگزار شد.
ولادت حضرت عباس علیه السلام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مراسم تجلیل از پدران جانباز و ایثارگر دانشجویان پردیس رضوان دانشگاه امام رضا(ع) شب گذشته همزمان با ولادت حضرت ابالفضل العباس(ع) و روز جانباز با حضور عظیم ابراهیم زاده، جانشین قرارگاه خاتم الاوصیاء تهران، سردار نجاتی مدیر کل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس، خانواده شهدای مدافع حرم، جانبازان مدافع حرم و خانواده های جانباز دانشجو  در این دانشگاه برگزار شد.


مادر شهیدان بختی که دو فرزند خود را برای دفاع از حرم فدای حریم حرم کرده بود در این مراسم، گفت: من افتخار می کنم که بچه های من زینبی و عاشق حضرت زینب هستند و جانشان را در این راه فدا کردند.
 

وی افزود: من خودم و تمام وجودم را فدای زینب(س) می کنم و با افتخار به فرزندانم اجازه دفاع از حریم حرم را دادم و آن ها نیز مرا سربلند کردند.
 

مادر شهیدان بختی با اشاره به این که شهید مصطفی یکی از فرزندان ایشان دارای رتبه یک لیسانس حقوق بود و می توانست بدون آزمون مدارج عالی را طی کند، گفت: خدا بهترین را برای شهید مصطفی رقم زد و بهترین پاداش را به وی داد.
 

وی احترام به پدر و مادر را یکی از ویژگی های بارز فرزند شهید خود عنوان و بیان کرد: شهید مجتبی یک قدم از من جلوتر راه نمی رفت و این پاداش را خدا به وی عطا کرد.
 

مادر شهیدان بختی ابراز کرد: اگر فرزندان من شهید نمی شدند برای من غصه بود و حال من افتخار  می کنم که فرزند دیگرم که وکیل هست را نیز اجازه دهم تا فدای حضرت زینب شود.
 

وی به رمز موفقیت خود در تربیت فرزندانی مانند شهید مصطفی و مجتبی بختی اشاره و بیان کرد: مادر برای فرزندان خود الگو است و باید با رفتار خود و در عمل به فرزند خود بیاموزد.
 

گفتنی است در این مراسم از خانواده شهدای مدافع حرم و از پدران جانباز و ایثارگر دانشجویان پردیس رضوان دانشگاه امام رضا(ع) تقدیر به عمل آمد و به سه نفر از دانشجویان به قید قرعه سفر به عتبات و عالیات اعطا شد./202/1310/ب1

ارسال نظرات