۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۴
کد خبر: ۴۲۶۲۹۳
به همت مرکز آموزشی طوبی؛

کتابخانه تخصصی کتاب های علوم انسانی در مشهد افتتاح شد

کتابخانه تخصصی کتاب های علوم انسانی با حضور طلاب و اساتید حوزه علمیه در مرکز طوبی افتتاح شد.
انتخاب کتاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، کتابخانه تخصصی کتاب های علوم انسانی  امروز با حضور طلاب و اساتید حوزه علمیه در مرکز آموزشی طوبی مشهد افتتاح شد.


سکینه زلفی زاده، سرپرست مرکز طوبی در گفت و گو با خبرنگار رسا با اشاره به وجود بیش از 20 هزار جلد کتاب در این کتابخانه، گفت: این کتابخانه دارای کتاب های تخصصی علوم انسانی به ویژه علوم اسلامی ویژه بانوان است.
 

وی از فراهم کردن فضاهای اینترنتی  برای مراجعه کنندگان خبر داد و اظهار کرد: فضا و امکانات خوبی مانند فضای اینترنتی در این کتابخانه در نظر گرفته شده است که کتاب هایی که در این کتابخانه در دسترس نباشد، علاقه مندان می توانند با استفاده از این فضا به آن دسترسی پیدا کنند.
 

زلفی زاده خاطرنشان کرد: بیش از 2 سال و نیم برای تهیه کتاب های این کتابخانه تلاش شده است و در آینده نیز کتاب هایی به این کتابخانه اضافه خواهد شد.
 

وی با اشاره به وجود نسخه های نفیس از کتاب های مرجع در این کتابخانه، بیان کرد: برخی از نخسه های اصلی کتاب ها که در اختیار مراجع و علما بوده است به این کتابخانه اهدا شده است.
 

سرپرست مرکز طوبی افزود:  این کتابخانه در مرکز آموزشی طوبی واقع  در چهارراه خسروی خیابان شهید اندرگو (کوچه خامنه ای) همه روزه از 10 صبح تا 6 بعد از ظهر پذیرای علاقه مندان است./1310/202/ب2

 

ارسال نظرات